Gå til innhold

Hvor herlig er ikke livet, dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Fortell hva som gjør livet ditt herlig!

Jeg har verdens snilleste kjæreste! Dèt gjør livet mitt herlig!

Gjest malun
Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem fra et fantastisk show med Eddie Izzard, en av verdens beste komikere.

Jeg har en morsom, snill og intelligent mann, som jeg er veldig glad i.

Jeg har en skjønn sønn, og venter på et barn til.

Jeg liker jobben min og har nok å gjøre.

Jeg er frisk etter å ha hanglet i etpar uker.

Jippi!

Skrevet

Barna mine, foreldrene mine (som alltid er der og får meg i godt humør igjen :-)

Mannen min som er sliten og prøver med sitt, men som ikke får gjort stort, men han er snill.

I går sov jeg til kl.1830 på kvelden - ja det er flaut å si det, men da var jeg så utslitt at jeg omtrent ikke hang sammen.

Minsta lå hos ei venninne fra fredag til lørdag (snille folk) og mannen min og minsta reiste til byen så jeg fikk sove når hun kom hjem :-)

Vi hadde en trivelig lørdagskveld med pizza og prat.

I dag har de vært i på noe annet, så jeg fikk slappet av.

Sønnen min har ikke vært hjemme, så det har vært helt musestille i huset, og det er utrolig uvant.

Jo, det er vel mulig livet kan være herlig, men det er jammen ikke ofte det har vært som denne helgen :-)

Jo, en ting til. Kjempesmil. Jeg fikk ferdig frokost servert av min lille skjønne datter i dag :-))))

Skrevet

Jeg har to vidunderlige unger! :o)

Og jeg gleder meg til å gå på jobb hver dag.

Utover det er jeg i en kjærlighetssorg-fase igjen og er litt deppa og frustrert for det. :o|

Gjest nickedokka
Skrevet

Livet blir herlig bare jeg blir ferdig med denne f¤rj§vlige omgangssyken som har tvunget meg til å løpe i skytteltrafikk hele natta...

Når den er over, skal jeg nyte livet. Etter en sånn runde er det nok for meg bare å være frisk igjen, det må være toppen av velvære det!

Skrevet

Barna mine og mannen min er helt klart de største lyspunktene i livet mitt.

Og så har jeg en jobb jeg trives kjempegodt i, med flotte kollegaer.

Og så går det jo mot vår ...

Gjest det er livet det!
Skrevet

Snart påske og da kan man være med alle tantabarna! Jeg gleder meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...