Gå til innhold

Problemer med finnenvenn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kommet inn der på hele helga jeg, er det andre som har problemer der og?

Gjest ropert
Skrevet

Hva med om du heller hadde benyttet helgen til å gå på et utested, i stedet for å gjøre nettet til din sjekkearena?

Skrevet

Hva med om du heller hadde benyttet helgen til å gå på et utested, i stedet for å gjøre nettet til din sjekkearena?

*Flirer* Nå satt jeg ikke pal foran skjermen og ventet på å komme gjennom på finnenvenn da... Var borte på besøk, ute på ski, gjorde husarbeide osv osv. :o)

Og utesteder er ikke helt min greie.

Skrevet

*Flirer* Nå satt jeg ikke pal foran skjermen og ventet på å komme gjennom på finnenvenn da... Var borte på besøk, ute på ski, gjorde husarbeide osv osv. :o)

Enig med deg - utesteder er "loppemarked" :-)

Men det var nå likevel der vi traff hverandre - hehe

Skrevet

Enig med deg - utesteder er "loppemarked" :-)

Men det var nå likevel der vi traff hverandre - hehe

Spør du meg så har nå nettsjekkesteder et visst loppis-preg også. ;o) Har truffet noen ordentlige menn der, men det er jaggu mye rart ute og går der også!

Gjest ropert
Skrevet

Hva føler du er feil med å møte folk på utesteder?

Skrevet

Hva føler du er feil med å møte folk på utesteder?

Jeg liker meg ikke på utesteder kort og godt. :o) Synes jeg er for gammel til å henge rundt på diskoteker og vel - jeg har aldri vært typen som har vært ute på byen noe særlig.

Gjest tulla med ulla
Skrevet

Spør du meg så har nå nettsjekkesteder et visst loppis-preg også. ;o) Har truffet noen ordentlige menn der, men det er jaggu mye rart ute og går der også!

Trodde du hadde fått deg kjæreste jeg, Lillemus.

:)

Skrevet

Trodde du hadde fått deg kjæreste jeg, Lillemus.

:)

??? Her har jeg gått glipp av noe! *Ser seg rundt* Hvor er'n henne da?

Skrevet

Begynner snart å bli rimelig frustrert av ikke å komme inn. Tenk på det jeg har gått glipp av... det kan jo være hundrevis av brev fra sexy menn som venter på meg ;-) Får fremdeles ikke kontakt - får du?

Skrevet

Begynner snart å bli rimelig frustrert av ikke å komme inn. Tenk på det jeg har gått glipp av... det kan jo være hundrevis av brev fra sexy menn som venter på meg ;-) Får fremdeles ikke kontakt - får du?

Niks, men ettersom vi ikke får kontakt så får vel neppe alle de sexy mannfolka kontakt heller? *Deppa* ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...