Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har ikke kommet inn der på hele helga jeg, er det andre som har problemer der og? 0 Siter
Gjest ropert Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hva med om du heller hadde benyttet helgen til å gå på et utested, i stedet for å gjøre nettet til din sjekkearena? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Hva med om du heller hadde benyttet helgen til å gå på et utested, i stedet for å gjøre nettet til din sjekkearena? *Flirer* Nå satt jeg ikke pal foran skjermen og ventet på å komme gjennom på finnenvenn da... Var borte på besøk, ute på ski, gjorde husarbeide osv osv. ) Og utesteder er ikke helt min greie. 0 Siter
flisa Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 *Flirer* Nå satt jeg ikke pal foran skjermen og ventet på å komme gjennom på finnenvenn da... Var borte på besøk, ute på ski, gjorde husarbeide osv osv. ) Og utesteder er ikke helt min greie. Enig med deg - utesteder er "loppemarked" :-) Men det var nå likevel der vi traff hverandre - hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Enig med deg - utesteder er "loppemarked" :-) Men det var nå likevel der vi traff hverandre - hehe Spør du meg så har nå nettsjekkesteder et visst loppis-preg også. ;o) Har truffet noen ordentlige menn der, men det er jaggu mye rart ute og går der også! 0 Siter
Gjest ropert Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 *Flirer* Nå satt jeg ikke pal foran skjermen og ventet på å komme gjennom på finnenvenn da... Var borte på besøk, ute på ski, gjorde husarbeide osv osv. ) Og utesteder er ikke helt min greie. Hva føler du er feil med å møte folk på utesteder? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Hva føler du er feil med å møte folk på utesteder? Jeg liker meg ikke på utesteder kort og godt. ) Synes jeg er for gammel til å henge rundt på diskoteker og vel - jeg har aldri vært typen som har vært ute på byen noe særlig. 0 Siter
Gjest tulla med ulla Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Spør du meg så har nå nettsjekkesteder et visst loppis-preg også. ;o) Har truffet noen ordentlige menn der, men det er jaggu mye rart ute og går der også! Trodde du hadde fått deg kjæreste jeg, Lillemus. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Trodde du hadde fått deg kjæreste jeg, Lillemus. ??? Her har jeg gått glipp av noe! *Ser seg rundt* Hvor er'n henne da? 0 Siter
monass Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Begynner snart å bli rimelig frustrert av ikke å komme inn. Tenk på det jeg har gått glipp av... det kan jo være hundrevis av brev fra sexy menn som venter på meg ;-) Får fremdeles ikke kontakt - får du? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Begynner snart å bli rimelig frustrert av ikke å komme inn. Tenk på det jeg har gått glipp av... det kan jo være hundrevis av brev fra sexy menn som venter på meg ;-) Får fremdeles ikke kontakt - får du? Niks, men ettersom vi ikke får kontakt så får vel neppe alle de sexy mannfolka kontakt heller? *Deppa* ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.