Gå til innhold

Tips til barbermaskin

Anbefalte innlegg

Gjest Gavekjøp
Skrevet

Har tenkt å kjøpe barbermaskin til mannen min, men det er ikke området som jeg har mest peiling på akkurat. Er det noen som har peiling og kan tipse meg om bra modeller og hva man evt må tenke på er jeg veldig takknemlig.

Skrevet

Brauns toppmodell (husker ikke typebetegnelsen) skal være veldig bra. Den har bl.a. en spesiell "duk" som gjør det lettere å barbere halsen, der huden er mye tynnere.

Phillipsmaskinen som Gemini nevner er helt sikkert bra, men hvis jeg ikke tar feil så kan den brukes bare med batterier, slik at du ikke kan bruke den med ledning om de skulle gå tomme ...

(Arrester meg om jeg tar feil.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...