Gjest Gavekjøp Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har tenkt å kjøpe barbermaskin til mannen min, men det er ikke området som jeg har mest peiling på akkurat. Er det noen som har peiling og kan tipse meg om bra modeller og hva man evt må tenke på er jeg veldig takknemlig. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Philips CoolSkin ble best i test i november 2004. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg/tester/article301500.ece Jeg kjøpte som julegave til min far en annen, litt rimeligere CoolSkin-modell som har litt kortere batterilevetid når oppladet (mest aktuelt ifbm. ferie om man ikke tar med ladekabelen). Han er kjempefornøyd med den, så den kan anbefales! :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Brauns toppmodell (husker ikke typebetegnelsen) skal være veldig bra. Den har bl.a. en spesiell "duk" som gjør det lettere å barbere halsen, der huden er mye tynnere. Phillipsmaskinen som Gemini nevner er helt sikkert bra, men hvis jeg ikke tar feil så kan den brukes bare med batterier, slik at du ikke kan bruke den med ledning om de skulle gå tomme ... (Arrester meg om jeg tar feil.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.