Gjest doll Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har utrolig lyst til å bleke tennene. Det koster 4000, synes dere det er unødvendig? Har "vanlig" gule tenner. 0 Siter
Gyda Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har du pengene og har lyst til å prioritere det, så hvorfor ikke? Det er jo pent med hvite tenner, da. 0 Siter
Gjest doll Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har du pengene og har lyst til å prioritere det, så hvorfor ikke? Det er jo pent med hvite tenner, da. Ja, og er det noe man først her fått lyst på, er det vanskelig å la være. Har egne penger, men samboeren synes det er unødvendig. Tror jeg gjør det likevel:) 0 Siter
Pastella Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det er helt opp til deg. Jeg hadde tenkt til å gjøre det og snakket med tannlegen min om det, men han syns at vi ikke skulle gjøre det fordi det var så lite misfarging og at det ville ødelegge den naturlige hvite fargen jeg hadde på tennene. Ikke det at jeg skjønte mye av det da. Men det blei nå ikke noe av det. Kanskje han syns jeg hadde fine nok tenner! Samboeren min har nemlig gjort det og han er meget fornøyd og det er jo pent med ett hvitt smil! 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hva med å farge håret svart i stedet? Litt billigere i alle fall.. ;o) 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hva med å farge håret svart i stedet? Litt billigere i alle fall.. ;o) Svar hår og gule tenner ? he he.. 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Svar hår og gule tenner ? he he.. Det virker som om tennene er hvitere med svart hår enn med fx blondt.. men det var ikke et veeldig seriøst svar, bare en liten tanke.. ;o) Men hvis tennene er så gule at de er nesten selvlysende, vil jeg fremdeles anbefale svart hår. Hadde sikkert blitt ganske kult! 0 Siter
Gjest den tok jeg ikke Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hva med å farge håret svart i stedet? Litt billigere i alle fall.. ;o) Fordi?? For å virkelig fremheve gulfargen?? 0 Siter
msna Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har du lyst har du lov. Hvis du tjener egne penger har du vel rett til å bruke det på deg selv? 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det virker som om tennene er hvitere med svart hår enn med fx blondt.. men det var ikke et veeldig seriøst svar, bare en liten tanke.. ;o) Men hvis tennene er så gule at de er nesten selvlysende, vil jeg fremdeles anbefale svart hår. Hadde sikkert blitt ganske kult! Enda enkler og billigere å bruke knallrød leppestift da ;-) 0 Siter
Gjest doll Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det virker som om tennene er hvitere med svart hår enn med fx blondt.. men det var ikke et veeldig seriøst svar, bare en liten tanke.. ;o) Men hvis tennene er så gule at de er nesten selvlysende, vil jeg fremdeles anbefale svart hår. Hadde sikkert blitt ganske kult! Har ikke settt at tenner blir hvitere med svart hår, men med svart hud. 10 runder med spray-tan så hadde tennene mine sett hvitere ut, men da kan jeg like godt koste på bleking;) 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hvor lenge er tennene hvite etter bleking, vet du noe om dèt? 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Om du ikek har veldig god råd må du da evt. forsake noe anent (som feks. nye klær og frisørbesøk) Da er det en prioriterings sak. 0 Siter
pasa22 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Du kan nok få det til en billigere pris. Ring litt rundt og forhør deg, her i Bergen gjør tannlege studentene det for en rimelig penge ;9 0 Siter
Gjest glimt av sol Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Du kan nok få det til en billigere pris. Ring litt rundt og forhør deg, her i Bergen gjør tannlege studentene det for en rimelig penge ;9 Stemmer det altså??? Ble litt nysgjerrig nå... Er det bare å ringe odontologen og bestille time? Hva koster det? Lot noen studenter trekke en visdomstann en gang og det ble en selsom opplevelse..... De traff aldri med bedøvelsen så jeg var helt oppstukket i gapet etterpå! Men hva gjør man ikke for å spare litt penger;) 0 Siter
Gjest doll Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Stemmer det altså??? Ble litt nysgjerrig nå... Er det bare å ringe odontologen og bestille time? Hva koster det? Lot noen studenter trekke en visdomstann en gang og det ble en selsom opplevelse..... De traff aldri med bedøvelsen så jeg var helt oppstukket i gapet etterpå! Men hva gjør man ikke for å spare litt penger;) Nå har jeg ringt rundt og hørt på priser andre steder også. En tannpleier tar 1440 kr for den samme jobben! Hun bruker det samme blekemiddelet som tannlegen og det tar 1 time under lys. Blir bra resultat sa hun. Det er billigere for at hun ikke er tannlege, men har gått mange kurs om bleking. Konklusjon-lønner seg å undersøke pris flere steder. 0 Siter
Gyda Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Nå har jeg ringt rundt og hørt på priser andre steder også. En tannpleier tar 1440 kr for den samme jobben! Hun bruker det samme blekemiddelet som tannlegen og det tar 1 time under lys. Blir bra resultat sa hun. Det er billigere for at hun ikke er tannlege, men har gått mange kurs om bleking. Konklusjon-lønner seg å undersøke pris flere steder. Oj. Kjempegreier. Da har du jo masse penger til overs. Bruk for eksempel 500-600 kr til en ansiktspleietime med napping av bryn. Da blir du til sammen ny og fin, tenker jeg! 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har gjort det, både med skinner (hjemme) og med lys hos tannlegen. Jeg hadde hvite tenner før jeg bleket dem nå sist gang, men ville ha dem enda hvitere. Det ble fint :-) Jeg betalte ca. 4000 kr jeg også, hos tannlege (Volvat). 0 Siter
Ade|ina Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Enda enkler og billigere å bruke knallrød leppestift da ;-) Huff å hei. Ja det er lekkert du. Knallrød leppestift og gule tenner. Fremmhever ikke noe særlig hvor ille det står til inne i munnen på enkelte heller akkurat det. Grøss :-) Kullsvart hår, (så et mindre seriøst forslag her - får man håpe) og blek hud, gjør det ikke akkurat mindre fremtredende. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har ikke gjort det, men hadde jeg følt for det, så hadde jeg ikke spurt verken mannen min eller noen andre. Det vil si, så sant du har penger til det selv, og det regner jeg med du har? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.