Gå til innhold

trenger desperat råd!

Anbefalte innlegg

Gjest kvalm_og_sånt
Skrevet

Vært så syk i dag jeg.. er det enda..kvarlm og oppblåst mage. Spyr hele tida. kaster opp magesyre..prøver å drikke litt vann og sånt...men det kommer opp igjen med engang.

best når jeg ligger helt rolig på senga.da stopper det en liten stund.

uff..klarer ikke det her!

Gjest mange er det
Skrevet

Hvordan klarer du å sitte ved pc'en da? Drikk cola/sitronbrus. Spis mariekjeks eller fransbrød. Hvil deg; det er ikke annet du kan gjøre. Om magen ikke holder på noe så vent med å spise. Eplejuice "binder" magen. Også solbærsaft er godt.

serendipity
Skrevet

50/50 eåplejucie og FArris. Drikkes sakte og i små slurker ad gangen.

Gjest nickedokka
Skrevet

Jeg forstår deg! Selv ble jeg dårlig i går kveld, og har kastet opp i ett kjør hele natta. Den eneste trøsten er at man går ned i vekt - men det er vel bare vann man mister, så det kommer fort på igjen.

Jeg har drukket eplejuice og farris. Det kommer opp igjen, men det er lurt å få noe i seg likevel. Heldigvis er det sjelden langvarig, du er nok snart bedre skal du se :o)

Nå er det fire timer siden jeg kastet opp, det svartner for øyene mine hver gang jeg reiser meg opp, men jeg er bedre!! Det er så ufattelig godt å føle seg bedre.

Skrevet

Omgangssyken er sånn, og varer fra et døgn til tre-fire dager. Slitsomt, men det går over... jeg er på fjerde dagen selv, and I hate it!

Drikk bare såvidt at det væter munnen med jevne mellomrom, så små slurker som du aldri har tatt før. Det er det eneste rådet legene på A-hus kunne gi meg den gangen gutten min kastet veldig opp. Han klarte å beholde væsken da vi fulgte dette.

Tar du større slurker, klarer ikke magen å fordøye dem. Det er dessverre ikke annet å gjøre enn å ta tida til hjelp, og å stikke hodet ut i kulda og puste inn frisk luft i blant.

God bedring!

Gjest men det gikk over
Skrevet

Har også hatt kvalme og oppkast, og jeg for min del var så dårlig at å sitte ved PC'en var ikke i mine tanker. Hadde aldri orka det om det smalt.

Så dårlig var jeg....

Gjest kvalm_og_sånt
Skrevet

Har også hatt kvalme og oppkast, og jeg for min del var så dårlig at å sitte ved PC'en var ikke i mine tanker. Hadde aldri orka det om det smalt.

Så dårlig var jeg....

ekkel historie hvordan jeg greide å skrive innlegget.. bedre nå.. mamma kom til meg med mariekjeks og cola og eplejuice. . Uggen enda..men sluttet å kaste opp heldigvis.

varte ikke lenge

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...