Gjest kvalm_og_sånt Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Vært så syk i dag jeg.. er det enda..kvarlm og oppblåst mage. Spyr hele tida. kaster opp magesyre..prøver å drikke litt vann og sånt...men det kommer opp igjen med engang. best når jeg ligger helt rolig på senga.da stopper det en liten stund. uff..klarer ikke det her! 0 Siter
Gjest mange er det Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hvordan klarer du å sitte ved pc'en da? Drikk cola/sitronbrus. Spis mariekjeks eller fransbrød. Hvil deg; det er ikke annet du kan gjøre. Om magen ikke holder på noe så vent med å spise. Eplejuice "binder" magen. Også solbærsaft er godt. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 50/50 eåplejucie og FArris. Drikkes sakte og i små slurker ad gangen. 0 Siter
Gjest nickedokka Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg forstår deg! Selv ble jeg dårlig i går kveld, og har kastet opp i ett kjør hele natta. Den eneste trøsten er at man går ned i vekt - men det er vel bare vann man mister, så det kommer fort på igjen. Jeg har drukket eplejuice og farris. Det kommer opp igjen, men det er lurt å få noe i seg likevel. Heldigvis er det sjelden langvarig, du er nok snart bedre skal du se ) Nå er det fire timer siden jeg kastet opp, det svartner for øyene mine hver gang jeg reiser meg opp, men jeg er bedre!! Det er så ufattelig godt å føle seg bedre. 0 Siter
Line Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Omgangssyken er sånn, og varer fra et døgn til tre-fire dager. Slitsomt, men det går over... jeg er på fjerde dagen selv, and I hate it! Drikk bare såvidt at det væter munnen med jevne mellomrom, så små slurker som du aldri har tatt før. Det er det eneste rådet legene på A-hus kunne gi meg den gangen gutten min kastet veldig opp. Han klarte å beholde væsken da vi fulgte dette. Tar du større slurker, klarer ikke magen å fordøye dem. Det er dessverre ikke annet å gjøre enn å ta tida til hjelp, og å stikke hodet ut i kulda og puste inn frisk luft i blant. God bedring! 0 Siter
Gjest men det gikk over Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har også hatt kvalme og oppkast, og jeg for min del var så dårlig at å sitte ved PC'en var ikke i mine tanker. Hadde aldri orka det om det smalt. Så dårlig var jeg.... 0 Siter
Gjest kvalm_og_sånt Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har også hatt kvalme og oppkast, og jeg for min del var så dårlig at å sitte ved PC'en var ikke i mine tanker. Hadde aldri orka det om det smalt. Så dårlig var jeg.... ekkel historie hvordan jeg greide å skrive innlegget.. bedre nå.. mamma kom til meg med mariekjeks og cola og eplejuice. . Uggen enda..men sluttet å kaste opp heldigvis. varte ikke lenge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.