Gå til innhold

Sex er roten til så mye ondt

Anbefalte innlegg

Gjest mine hemmelige tanker
Skrevet

Sex er roten til så mye ondskap som familieoppløsning, utroskap, kjønnssykdommer, HIV/AIDS, til død, til abort, til misbruk, til psykiske lidelser, sinne, hat og sjalusi og sikkert mer.

Det er på tide med langt mere fordømmelse og moral til sex. SEx bør høre ekteskapet til og ikke noe annet. Til h... med alle som prøver å ødelegge.

Gjest bare en tanke
Skrevet

Sex er også ufattelig deilig!

Rettferdiggjør det at sex er deilig, alt dette onde?

Skrevet

Du får jo bare la være å ha sex da, ikke verre enn det!

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Enhver er ansvarlig for sine handlinger. Å skylde på selve handlingen er tøv.

Gjest bukseløs
Skrevet

Mennesker forårsaker så mye vondt her i verden... Derfor burde vi drepe alle sammen, så vi unngår det for all framtid....

Gjest Tror nå jeg da
Skrevet

Det er ikke sex'n som er farlig, det er menneskene!

Og slik er det vel med det meste.

Skrevet

"Sex er roten til så mye ondskap som..."

Både ja og nei.

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Å være menneske innebærer at man er ansvarlig for sine handlinger.

Når du skriver:

"Rettferdiggjør det at sex er deilig, alt dette onde? " - betyr det at du mener at man kan fraskrive seg ansvaret for sine handlinger? Sex er jo som kjent en handling...

Luna21365380663
Skrevet

Å være menneske innebærer at man er ansvarlig for sine handlinger.

Når du skriver:

"Rettferdiggjør det at sex er deilig, alt dette onde? " - betyr det at du mener at man kan fraskrive seg ansvaret for sine handlinger? Sex er jo som kjent en handling...

Nei, jeg kom på det etterpå, at det kanskje var litt dumt sagt..

Menneskene velger jo som oftest sine handlinger..

Derfor bør vi som bukseløs skriver; drepe alle menneskene, så unngårvi slikt i fremtiden..

Skrevet

Mindre fordømmelse og mer aksept for seksuelle drifter er jo også en vei å gå? Hvis hensikten er å få bort det onde? Hvis vi aksepterer at vi knuller med hverandre og andre så kan jo ingen bli såret. En bedre løsning tror jeg -- for det er tydeligvis vanskelig for mange å holde seg på den smale sti.

Skrevet

Derfor bør vi som bukseløs skriver; drepe alle menneskene, så unngårvi slikt i fremtiden..

Hvorfor i svarte kan du ikke se å holde deg til ett nick i tråden???

"..................................."

Gjest Men sex er godt da:P
Skrevet

Trodde det var russel igjen jeg.. hehe. Artig at det er flere motsatndere av sex her.

Skrevet

Mangel på et sunt sexliv, er bla. grunnen til at sånne som deg skriver slike innlegg.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg tror ekteskap kan være roten til mye vondt også. :P

Sex med den man er glad i, er livets viktigste krydder! Det er deilig, deilig, deilig!!

Luna21365380663
Skrevet

Hvorfor i svarte kan du ikke se å holde deg til ett nick i tråden???

Det var ikke meningen å skjule min identitet; jeg trodde dere skjønte det var meg.. men jeg skal slutte med sånt.. sorry..

Skrevet

Det var ikke meningen å skjule min identitet; jeg trodde dere skjønte det var meg.. men jeg skal slutte med sånt.. sorry..

Kanskje du også kan slutte ned å skrive skrive ugjennomtenkt og ulogisk tull, da?

Luna21365380663
Skrevet

Kanskje du også kan slutte ned å skrive skrive ugjennomtenkt og ulogisk tull, da?

Kanskje, men jeg føler jeg får så mye ut av det, så jeg tviler på at jeg gidder..

Hva er det med deg i dag, da?? Du er jo ikke den mest seriøse personen her inne..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...