Prozak Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Kanskje, men jeg føler jeg får så mye ut av det, så jeg tviler på at jeg gidder.. Hva er det med deg i dag, da?? Du er jo ikke den mest seriøse personen her inne.. Du føler du får så mye ut av å skrive usammenhengende oppgulp om hvor fælt det og det er? Jaja, hver sin glede. "...................................." 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Du føler du får så mye ut av å skrive usammenhengende oppgulp om hvor fælt det og det er? Jaja, hver sin glede. "...................................." Jammen, alvorlig talt!! Hva har jeg gjort deg? Jeg har beklaget meg for at jeg brukte to nick, det var ikke meningen å forvirre; jeg trodde som sagt at folk skjønte at det var meg.. Dessuten trakk jeg vel mye av det jeg hadde sagt tilbake.. Jeg hadde et inntrykk av at du var en dol'er med mye humor og selvironi, og mitt første innlegg var jo ikke så seriøst. Det er ikke alle andre som har svart seriøst på denne tråden, heller.. Hvis jeg provoserer deg så mye, så kan du vel bare la være å lese elelr å svare, da? I alle fall i dag; du er jo helt på tuppa, jo!! 0 Siter
Prozak Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jammen, alvorlig talt!! Hva har jeg gjort deg? Jeg har beklaget meg for at jeg brukte to nick, det var ikke meningen å forvirre; jeg trodde som sagt at folk skjønte at det var meg.. Dessuten trakk jeg vel mye av det jeg hadde sagt tilbake.. Jeg hadde et inntrykk av at du var en dol'er med mye humor og selvironi, og mitt første innlegg var jo ikke så seriøst. Det er ikke alle andre som har svart seriøst på denne tråden, heller.. Hvis jeg provoserer deg så mye, så kan du vel bare la være å lese elelr å svare, da? I alle fall i dag; du er jo helt på tuppa, jo!! "Hvis jeg provoserer deg så mye, så kan du vel bare la være å lese elelr å svare, da? I alle fall i dag; du er jo helt på tuppa, jo!!" Hva i alle dager er det du snakker om? Nå må du sette deg ned, lese ting, og tenke før du bruker slike ord. Jeg er hverken provoserte eller "på tuppa" - jeg kommenterer helt rolig det du skrev, og kaller det for usammenhengende tull. "..................................." 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 "Hvis jeg provoserer deg så mye, så kan du vel bare la være å lese elelr å svare, da? I alle fall i dag; du er jo helt på tuppa, jo!!" Hva i alle dager er det du snakker om? Nå må du sette deg ned, lese ting, og tenke før du bruker slike ord. Jeg er hverken provoserte eller "på tuppa" - jeg kommenterer helt rolig det du skrev, og kaller det for usammenhengende tull. "..................................." Og dette innlegget, som alle andre dine innlegg er ironi, eller? Skjønner ikke hvor jeg har deg i dag.. Jeg har lagt meg flat for lenge siden, så hvis du tuller, kan du godt si det.. Det er ikke meningen å provosere.. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Og dette innlegget, som alle andre dine innlegg er ironi, eller? Skjønner ikke hvor jeg har deg i dag.. Jeg har lagt meg flat for lenge siden, så hvis du tuller, kan du godt si det.. Det er ikke meningen å provosere.. "Jeg har lagt meg flat for lenge siden, så hvis du tuller, kan du godt si det" Hvis du har lagt deg flat og trukket tilbake det du sa, så har du ihvertfall ikke gjort det i denne tråden...:-) "..................................." 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 "Jeg har lagt meg flat for lenge siden, så hvis du tuller, kan du godt si det" Hvis du har lagt deg flat og trukket tilbake det du sa, så har du ihvertfall ikke gjort det i denne tråden...:-) "..................................." Har noen stjålet nicket ditt? Jeg har sagt beklager, og at jeg ikke skal gjøre det mer. Og at jeg ikke mente å provosere. Med det mener jeg at jeg har lagt meg flat. Og det skrev jeg i denne tråden. Igjen; jeg skal ikke bruke to nick i samme tråd igjen, og jeg mente ikke å provosere med å skrive et litt useriøst innlegg. Er du fornøyd nå? 0 Siter
morsan Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 "Jeg har lagt meg flat for lenge siden, så hvis du tuller, kan du godt si det" Hvis du har lagt deg flat og trukket tilbake det du sa, så har du ihvertfall ikke gjort det i denne tråden...:-) "..................................." PS: Jeg tror du misforstår litt. Luna 2 = "bare en tanke" men IKKE "mine hemmelige tanker". Eller hva, Luna2? 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 PS: Jeg tror du misforstår litt. Luna 2 = "bare en tanke" men IKKE "mine hemmelige tanker". Eller hva, Luna2? Det stemmer! 0 Siter
Prozak Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Har noen stjålet nicket ditt? Jeg har sagt beklager, og at jeg ikke skal gjøre det mer. Og at jeg ikke mente å provosere. Med det mener jeg at jeg har lagt meg flat. Og det skrev jeg i denne tråden. Igjen; jeg skal ikke bruke to nick i samme tråd igjen, og jeg mente ikke å provosere med å skrive et litt useriøst innlegg. Er du fornøyd nå? Jeg skjønner ikke hvorfor du blir så fornærmet av at jeg spør om du kan slutte å poste tulleinnlegg. Hvis du allerede har sagt at du skal det, så er det da ikke noe å ta på vei for? ".................................." 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor du blir så fornærmet av at jeg spør om du kan slutte å poste tulleinnlegg. Hvis du allerede har sagt at du skal det, så er det da ikke noe å ta på vei for? ".................................." Jeg "tar sånn på vei" fordi du ikke har lest at jeg har skrevet det.. Og det var jo uansett ikke bare det; det var jo det med nickene jeg hadde brukt (bare en tanke og dette).. Det som er skrevet under "bare en tanke", er ikke så veeldig gjennomtenkt, men jeg synes det var bare en tanke, som man kan tenke på.. noen synes at sex med barn er fantastisk (måtte de brenne i ****** for det..), men det rettferdiggjør ikke overgrep mot barn.. det var tanken bak innlegget.. Sex med en annen enn du er sammen med/gift med, er også sikkert deilig sex, men det rettferdiggjør ikke at noen er utro, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg synes ikke den tanken var helt bak mål, men jeg kunne nok ha skrevet det på en bedre måte, og med mitt nick. Tanken var ikke at jeg skulle skrive mer enn det jeg gjorde, men noen lurte på hva jeg mente med det, og da glemte jeg å forandre nick til det jeg hadde brukt. Jeg visste ikke om jeg ville dere på dol skulle forbinde meg med det, derfor forandret jeg nicket da jeg skrev det innlegget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.