Gå til innhold

Front International

Anbefalte innlegg

Gjest bukseløs
Skrevet

Front og Socks er to posteordrefirmaer som har fått mye pepper pga at de har sendt undertøy og sokker til folk som ikke vil ha det.

Jeg har derimot et motsatt problem: Jeg VIL være medlem der, men får ikke lenger tilsendt noen ting!

Er det noen som har telefonnummeret til kundeserviden til Front / Socks?

Luna21365380663
Skrevet

Jeg har til body international, og får ofte med reklame for socks (tror jeg)..

Men jeg har dessverre ikke tatt vare på noe brev eller regning, så jeg har ikke noe nr.. kanskje jeg får snart; det er en stund siden sist nå..

Gjest bukseløs
Skrevet

Jeg har til body international, og får ofte med reklame for socks (tror jeg)..

Men jeg har dessverre ikke tatt vare på noe brev eller regning, så jeg har ikke noe nr.. kanskje jeg får snart; det er en stund siden sist nå..

Er vel samme greia ja...

Jeg har avbestilt de 2-3 siste pakkene, og dessuten sendte jeg inn adresseendring til dem (fordi de hadde skrevet min nye adresse unøyaktig/ukorrekt).

Men nå lurer jeg altså på om de har glemt meg, rett og slett... :P

Si ifra om du finner noe da! :)

Luna21365380663
Skrevet

Er vel samme greia ja...

Jeg har avbestilt de 2-3 siste pakkene, og dessuten sendte jeg inn adresseendring til dem (fordi de hadde skrevet min nye adresse unøyaktig/ukorrekt).

Men nå lurer jeg altså på om de har glemt meg, rett og slett... :P

Si ifra om du finner noe da! :)

Tviler på at et eslikt selskap "glemmer" noen.. hehe.. kanskje de har en internettside du kan søke etter og finne nr? Skal gi en lyd hvis jeg ser noe..

Gjest bukseløs
Skrevet

Tviler på at et eslikt selskap "glemmer" noen.. hehe.. kanskje de har en internettside du kan søke etter og finne nr? Skal gi en lyd hvis jeg ser noe..

Flott.

Og nei, de har ingen nettside. Eneste jeg finner når jeg googler er klager fra forbrukerombudet etc. hehe.

Luna21365380663
Skrevet

Flott.

Og nei, de har ingen nettside. Eneste jeg finner når jeg googler er klager fra forbrukerombudet etc. hehe.

Hihi.. lurer på hvordan det er å melde seg ut når den tid kommer.. men det blir nok en stund til.. :o)

Gjest Utmeldt
Skrevet

Hihi.. lurer på hvordan det er å melde seg ut når den tid kommer.. men det blir nok en stund til.. :o)

Jeg har vært medlem av alle disse klubbeme, noen 2 ganger. Det har aldri vært problemer med utmeldingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...