Gjest bukseløs Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Front og Socks er to posteordrefirmaer som har fått mye pepper pga at de har sendt undertøy og sokker til folk som ikke vil ha det. Jeg har derimot et motsatt problem: Jeg VIL være medlem der, men får ikke lenger tilsendt noen ting! Er det noen som har telefonnummeret til kundeserviden til Front / Socks? 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har til body international, og får ofte med reklame for socks (tror jeg).. Men jeg har dessverre ikke tatt vare på noe brev eller regning, så jeg har ikke noe nr.. kanskje jeg får snart; det er en stund siden sist nå.. 0 Siter
Gjest bukseløs Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har til body international, og får ofte med reklame for socks (tror jeg).. Men jeg har dessverre ikke tatt vare på noe brev eller regning, så jeg har ikke noe nr.. kanskje jeg får snart; det er en stund siden sist nå.. Er vel samme greia ja... Jeg har avbestilt de 2-3 siste pakkene, og dessuten sendte jeg inn adresseendring til dem (fordi de hadde skrevet min nye adresse unøyaktig/ukorrekt). Men nå lurer jeg altså på om de har glemt meg, rett og slett... Si ifra om du finner noe da! 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Er vel samme greia ja... Jeg har avbestilt de 2-3 siste pakkene, og dessuten sendte jeg inn adresseendring til dem (fordi de hadde skrevet min nye adresse unøyaktig/ukorrekt). Men nå lurer jeg altså på om de har glemt meg, rett og slett... Si ifra om du finner noe da! Tviler på at et eslikt selskap "glemmer" noen.. hehe.. kanskje de har en internettside du kan søke etter og finne nr? Skal gi en lyd hvis jeg ser noe.. 0 Siter
Gjest bukseløs Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Tviler på at et eslikt selskap "glemmer" noen.. hehe.. kanskje de har en internettside du kan søke etter og finne nr? Skal gi en lyd hvis jeg ser noe.. Flott. Og nei, de har ingen nettside. Eneste jeg finner når jeg googler er klager fra forbrukerombudet etc. hehe. 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Flott. Og nei, de har ingen nettside. Eneste jeg finner når jeg googler er klager fra forbrukerombudet etc. hehe. Hihi.. lurer på hvordan det er å melde seg ut når den tid kommer.. men det blir nok en stund til.. ) 0 Siter
Gjest Utmeldt Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hihi.. lurer på hvordan det er å melde seg ut når den tid kommer.. men det blir nok en stund til.. ) Jeg har vært medlem av alle disse klubbeme, noen 2 ganger. Det har aldri vært problemer med utmeldingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.