Gå til innhold

FU Røyk

Anbefalte innlegg

Gjest hosthost
Skrevet

Er det mange her som har sluttet å røyke? Hvor lenge røkte dere og hvor lenge har dere vært uten røyk?

Mange som røyker?

Mange som ikke røyker og aldri har røkt?

Jeg sluttet å røyke for 8 måneder siden etter å ha røkt i 30 år.

Gjest patis
Skrevet

Jeg har vært røykfri ca fire år. Begynte å røyke som attenåring, og sluttet for godt for noen år siden fordi jeg ble gravid.

Skrevet

Jeg røyker og har gjort det i 15-16 år.

Har ikke planer om å slutte enda, mangler motivasjon.

Skrevet

Har aldri røkt, men det hender jeg puffer litt på en sigar i hyggelig lag. Men inhalerer ikke, og det skjer vel rundt regnet hvert halvår, så jeg tviler på at jeg dauer av det!:)

Har en mor som har røkt, hun fikk både hjerneblødning og hjerteinfarkt, i tillegg til kronisk bronkitt. Men slutte greide hun ikke før en god venn av henne fikk lungekreft.

Litt derfor jeg ikke takler røyk.

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Er det mange her som har sluttet å røyke?

Ja

Hvor lenge røkte dere og hvor lenge har dere vært uten røyk?

Jeg røykte i åtte år og har vært uten i snart 15...

Skrevet

Jeg røykte i nesten tre år, men sluttet for snart tolv år siden. Sånn omtrent.

serendipity
Skrevet

Sluttet for 6 måneder siden etter å ha røkt i ca. 15 år.

Skrevet

Sluttet å røyke for ca.6 år siden, gikk over til snus. Hadde da røkt i ca.19 år.

Skrevet

Har aldri prøvd å røyke.

(ganske stolt over at jeg klarte å si nei til de tøffeste gutta i klassen på ungdomsskolen, faktisk)

Skrevet

Røyker ikke, aldri prøvd og kommer heller aldri til å gjøre det.

Skrevet

Slutta for 4,5 mnd. siden (da jeg ble gravid). Røyka i 10 år, og savner det IKKE! ; ) SÅ deilig å være røykfri.. Plages når folk røyker inne.

Gjest tidemann
Skrevet

Slutta å røyke for ett år og tre mndr. siden.

Hadde da røykt i 24 år.

Skrevet

Jeg berget meg fint gjennom de "skumle" tenårene, og sto imot ethvert røykepress, som det var MYE av på tidlig åttitall.

Men av en eller annen grunn begynte jeg å røyke _som student_, dvs i en alder hvor ingen presser lenger. *merkelig*

Men etter ca 4 år skjønte jeg at denne dumme studentvanen bare var tull, og kuttet tvert.

Det er nå over 14 år siden, og jeg synes det er helt merkelig å tenke på meg selv som ex-røyker. Ikke-røyker - det er DET jeg er! ;-)

Gjest nickedokka
Skrevet

Jeg har aldri røykt. Prøvde det som fjortiss, men likte det ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sluttet i fjor. Beholdt festrøyken. Røyk ved juletider i år. Begynte igjen å røyke så smått. Kjederøyking.

Sluttet for alvor for 1 måned siden. Begynte å snuse. Har ikke engang hatt lyst på en røyk siden det. Snus er mye bedre.

Sto ved siden av en fyr på togstasjonen her om dagen. Han luktet helvete på jord av røyk. Når jeg kom inn på toget luktet det like jævlig røyk av et kvinnfolk i nærheten av meg.

Jeg tror jeg er i ferd med å få røyk i vrangstrupen.

Mary Poppins
Skrevet

Røyker ikke og har aldri røkt heller.

Synes det er kjempe vondt, i tillegg til at det medbringer bare dritt, både for helsen og utseendet.

Skrevet

Slutta i fjor. Begynte som 13-åring.

Det blir mange år, det!

Gjest dessverre
Skrevet

Har røyka i 33 år .... *huff så lenge allerede*

Slutta ifjor, i januar, i juli sprakk jeg totalt, og røyker som før nå.

Fins IKKE motivert til å slutte igjen

Snorkfrøken
Skrevet

Sluttet å røyke for 5 år siden, hadde røkt i 15 år. Da jeg sluttet var jeg oppe i 3 pakker 40gr tobakkspakker i uken....

Trives meget godt som ex-røyker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...