Gjest prust Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg er 34 år og har faktisk aldir røykt! Aldri ett eneste trekk :-) Jeg var oppi et par-tre situasjoner i tenårene da det fristet, men jeg lot meg ikke friste. 0 Siter
flisa Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg begynte da jeg var 14 _ så hadde jeg et års opphold i 1991 og i 1997 - men så tok jeg til vettet her på DOL i 1999 - 1.september - har ikke røkt siden og har aldri angra på det! .) Jøss...det blir 6 år snart det! 0 Siter
Elbereth Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg begynte å røyke da jeg var 14, og slutta da jeg var 32. Har holdt opp i 6,5 år nå, og har ikke tatt ett eneste trekk. Skjems langt inni margen når jeg kjenner hvor stygt det lukter av røyk/røykere/innrøyka hus - man får aha-opplevelsen rett i fleisen. Tenk at jeg også i årevis har stinka sånn. Vel vel, gjort er gjort, spist er spist, og røykt er røykt. I visse situasjoner kommer røykelysta, men jeg har klart meg helskinna gjennom så langt. Har et håp om at jeg aldri begynner å røyke igjen 0 Siter
Gjest malun Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg sluttet å røyke et halvt års tid før jeg ble gravid, atslå for...hmm...drøye fem år siden. Nå for tiden festrøyker jeg - der det er tillatt - og gidder ikke ha dårlig samvittighet for det. Er så sjelden allikevel. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.