Gå til innhold

FU Røyk

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg er 34 år og har faktisk aldir røykt! Aldri ett eneste trekk :-)

Jeg var oppi et par-tre situasjoner i tenårene da det fristet, men jeg lot meg ikke friste.

Skrevet

Jeg begynte da jeg var 14 _ så hadde jeg et års opphold i 1991 og i 1997 - men så tok jeg til vettet her på DOL i 1999 - 1.september - har ikke røkt siden og har aldri angra på det! .)

Jøss...det blir 6 år snart det!

Skrevet

Jeg begynte å røyke da jeg var 14, og slutta da jeg var 32.

Har holdt opp i 6,5 år nå, og har ikke tatt ett eneste trekk.

Skjems langt inni margen når jeg kjenner hvor stygt det lukter av røyk/røykere/innrøyka hus - man får aha-opplevelsen rett i fleisen. Tenk at jeg også i årevis har stinka sånn. Vel vel, gjort er gjort, spist er spist, og røykt er røykt.

I visse situasjoner kommer røykelysta, men jeg har klart meg helskinna gjennom så langt. Har et håp om at jeg aldri begynner å røyke igjen :)

Gjest malun
Skrevet

Jeg sluttet å røyke et halvt års tid før jeg ble gravid, atslå for...hmm...drøye fem år siden.

Nå for tiden festrøyker jeg - der det er tillatt - og gidder ikke ha dårlig samvittighet for det. Er så sjelden allikevel. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...