Gjest ...når det ikke er glatt, dah! Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Er det helt ut å gå med høye hæler på støvlettene? Kanskje et teit spørmål, men jeg "ser" bare lave hæler om dagen!! Og et spørsmål til: Noen som har noen gode og litt kule "ola-bukse" modeller/butikker å anbefale? 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Næsj. Jeans nedi feks. boots lignende støvletter er helt "in". 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Næsj. Jeans nedi feks. boots lignende støvletter er helt "in". Å fy! Jeans _nedi_ støvlettene er grusomt! Men jeg har registrert at det er moderne igjen ja. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Å fy! Jeans _nedi_ støvlettene er grusomt! Men jeg har registrert at det er moderne igjen ja. Det er shitkult ;-)!! (hm... da skulle du sett meg nå ;-) ) du hadde gremmes. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Å fy! Jeans _nedi_ støvlettene er grusomt! Men jeg har registrert at det er moderne igjen ja. Enig med deg Lillemus. Er få som kler den moten. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Å fy! Jeans _nedi_ støvlettene er grusomt! Men jeg har registrert at det er moderne igjen ja. Enig i det, Lillemus. Men høyhælte støvletter under lange jeans, det er stilig. Jeg tenker på åttitallet og ridebukser som vi vridde oppi peterpanstøvletter når jeg hører om bukser oppi støvlettene. *ler* 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Enig i det, Lillemus. Men høyhælte støvletter under lange jeans, det er stilig. Jeg tenker på åttitallet og ridebukser som vi vridde oppi peterpanstøvletter når jeg hører om bukser oppi støvlettene. *ler* Men trange jeans oppi "Peter pan" støvletter er kult!!! 0 Siter
Babette Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Men trange jeans oppi "Peter pan" støvletter er kult!!! Men hvordan klarer de å få stappet buksa nedi støvlettene? Jeg har slanke legger (men kanskje for mye muskler til dette?), men det er såvidt jeg får på meg høye støvletter uten bukse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Enig i det, Lillemus. Men høyhælte støvletter under lange jeans, det er stilig. Jeg tenker på åttitallet og ridebukser som vi vridde oppi peterpanstøvletter når jeg hører om bukser oppi støvlettene. *ler* Høyhelte støvletter under pene jeans det er lekkert! Da ser det faktisk ut som jeg har litt bein også. ) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Men hvordan klarer de å få stappet buksa nedi støvlettene? Jeg har slanke legger (men kanskje for mye muskler til dette?), men det er såvidt jeg får på meg høye støvletter uten bukse. Etter som jeg husker, så la vi buksebeinet flatt på skrå inntil beinet, smøg det liksom rundt leggen. *grøss* Kanskje støvlettene var videre den gang, siden det var så moderne da. 0 Siter
Gjest støvle pia Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Men hvordan klarer de å få stappet buksa nedi støvlettene? Jeg har slanke legger (men kanskje for mye muskler til dette?), men det er såvidt jeg får på meg høye støvletter uten bukse. Kan ikke ha kubbelegger da vet du. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Etter som jeg husker, så la vi buksebeinet flatt på skrå inntil beinet, smøg det liksom rundt leggen. *grøss* Kanskje støvlettene var videre den gang, siden det var så moderne da. Eller kanskje det var leggene som var smalere... I alle fall mine var nok smalere før. Hvis jeg skal være helt ærlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Etter som jeg husker, så la vi buksebeinet flatt på skrå inntil beinet, smøg det liksom rundt leggen. *grøss* Kanskje støvlettene var videre den gang, siden det var så moderne da. Peter Pan-støvlene var noe videre og så var de jo ikke så høye. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Men hvordan klarer de å få stappet buksa nedi støvlettene? Jeg har slanke legger (men kanskje for mye muskler til dette?), men det er såvidt jeg får på meg høye støvletter uten bukse. Jeg har jeans som smalner nederst, og støvlettene er ikke så smale. Tror jeg har ganske normale legger. 0 Siter
Babette Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har jeans som smalner nederst, og støvlettene er ikke så smale. Tror jeg har ganske normale legger. Jeg har også normale legger, lange og slanke ben og typisk langdistansemuskler. Men har ikke plass til buksa. Men det gjør egentlig ingenting. Jeg tar gjerne buksa utenpå! 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har også normale legger, lange og slanke ben og typisk langdistansemuskler. Men har ikke plass til buksa. Men det gjør egentlig ingenting. Jeg tar gjerne buksa utenpå! Jeg har vel ikke lange slanke bein, men mer "vanlig". Og har ingen problemer med å få buksa nedi. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Men trange jeans oppi "Peter pan" støvletter er kult!!! Ja helt enig, kjempe kult! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg synes det er kjempe tøft med buksene oppi støvlettene, særlig hvis støvlettene er robin hood inspirerte eller er cowboy støvletter, kjempe kul mote synes jeg. Men det er en litt uheldig mote for de som har litt ekstra fett på kroppen. Da er det bedre med buskene over støvlettene, og litt sleng på buksene, da ser man slankere ut. Når det gjelder jeans er det masse kult på markedet nå. Replay, Fornarina, For all mankind, Nudie, lindberg, diesel, vero moda for å nevne noen. Ellers kjøper jeg noen ganger en en helt enkel olabukse, fra f.eks Hennes og gjør litt stash med den. Da får du en helt unik bukse og masse komplimeneter (hvis du gjør det fint da) 0 Siter
favn Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Pøsh, lange og høyhælte støvletter med bukser utenpå, er lekkert. Buksa inni støvlettene er direkte harry, noe også 'moteløvene' innser til høsten. Slik ponchoen fadet brått ut etter etpar måneder. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Pøsh, lange og høyhælte støvletter med bukser utenpå, er lekkert. Buksa inni støvlettene er direkte harry, noe også 'moteløvene' innser til høsten. Slik ponchoen fadet brått ut etter etpar måneder. Helt enig! Bukser inni sko kan unger ha, men på voksne ser det bare dumt ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.