serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Pøsh, lange og høyhælte støvletter med bukser utenpå, er lekkert. Buksa inni støvlettene er direkte harry, noe også 'moteløvene' innser til høsten. Slik ponchoen fadet brått ut etter etpar måneder. Hele poenget med mote er jo at det "fader" ut etterhvert. Da kommer en nye mote. De som forstår seg på det sier jo at mote knapt varer et kvartal. Men det går jo år før alle har fått med seg at ikke ting er "in" lenger. (og svært mange bryr seg jo heller ikke, heldigvis). De som kjøpte Ugg`s i vinter kan ikke regne med å bruke de neste vinter (om de skal følge boka). Man plukker jo ut det man liker og bruker det. Jeg for min del køpte aldri de Chanel Jakkene som nå har vært, fordi det ikke var min stil. På samme måte som enkelte ikke putter buksene oppi støvlene, fordi de ikek liker det. Det er jo ikke harry fordi ikke du liker det. 0 Siter
favn Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hele poenget med mote er jo at det "fader" ut etterhvert. Da kommer en nye mote. De som forstår seg på det sier jo at mote knapt varer et kvartal. Men det går jo år før alle har fått med seg at ikke ting er "in" lenger. (og svært mange bryr seg jo heller ikke, heldigvis). De som kjøpte Ugg`s i vinter kan ikke regne med å bruke de neste vinter (om de skal følge boka). Man plukker jo ut det man liker og bruker det. Jeg for min del køpte aldri de Chanel Jakkene som nå har vært, fordi det ikke var min stil. På samme måte som enkelte ikke putter buksene oppi støvlene, fordi de ikek liker det. Det er jo ikke harry fordi ikke du liker det. Beklager, men det er nok harry (til høsten). 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Beklager, men det er nok harry (til høsten). JA, men det er jo hele poenget ;-) Jeg bruker det NÅ for det er NÅ jeg syntes det er kult. Til høsten håper jeg å oppdage nye kule ting. Og syntes ikke det kult lenger. 0 Siter
favn Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 JA, men det er jo hele poenget ;-) Jeg bruker det NÅ for det er NÅ jeg syntes det er kult. Til høsten håper jeg å oppdage nye kule ting. Og syntes ikke det kult lenger. Kult nå, men ikke om et halvt år? Det må da være 'bedre' å utvikle egen grunnsmak som ikke blafrer etter alskens kulørte magasiner? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hele poenget med mote er jo at det "fader" ut etterhvert. Da kommer en nye mote. De som forstår seg på det sier jo at mote knapt varer et kvartal. Men det går jo år før alle har fått med seg at ikke ting er "in" lenger. (og svært mange bryr seg jo heller ikke, heldigvis). De som kjøpte Ugg`s i vinter kan ikke regne med å bruke de neste vinter (om de skal følge boka). Man plukker jo ut det man liker og bruker det. Jeg for min del køpte aldri de Chanel Jakkene som nå har vært, fordi det ikke var min stil. På samme måte som enkelte ikke putter buksene oppi støvlene, fordi de ikek liker det. Det er jo ikke harry fordi ikke du liker det. *skriver under på dette* Hadde tenkt å skrive et liknende innlegg selv, men ditt var så bra så da skriver jeg bare under 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Kult nå, men ikke om et halvt år? Det må da være 'bedre' å utvikle egen grunnsmak som ikke blafrer etter alskens kulørte magasiner? Jeg liker å variere i stil. Men det ting jeg helt klart aldi kommer til å iføre meg. Men det også har jeg sagt før ;-) 0 Siter
favn Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg liker å variere i stil. Men det ting jeg helt klart aldi kommer til å iføre meg. Men det også har jeg sagt før ;-) Enig i at variasjon er flott. Selv har jeg / 'er' jeg forskjellige 'typer' etter humør og anledning. Men jeg har aldri blitt fascinert av moteblaffene som kommer og går, dvs moter som kommer kan jeg godt like, men da slutter jeg ikke å like dette ved sesongslutt. Den trofaste typen... 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Enig i at variasjon er flott. Selv har jeg / 'er' jeg forskjellige 'typer' etter humør og anledning. Men jeg har aldri blitt fascinert av moteblaffene som kommer og går, dvs moter som kommer kan jeg godt like, men da slutter jeg ikke å like dette ved sesongslutt. Den trofaste typen... Jeg er mer utro, mot stilen min. 0 Siter
flisa Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg går med høye hæler og olabukser - men jeg er litt Harry sånn ellers også jeg. 0 Siter
favn Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg er mer utro, mot stilen min. Hehe..., lurer deg selv, liksom? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.