Gå til innhold

orgasme etter fødsler... :)

Anbefalte innlegg

Gjest Glad nå
Skrevet

Jeg fikk aldri orgasme vaginalt før jeg fikk unger. Men etterpå... :) Da gikk det med en gang! Trodde det var omvendt! Er det normalt? Eller er det bare tilfeldig? Jeg klager ikke jeg :o)

Skrevet

For meg var det omvendt, fikk eldstemann for 2,5 år siden, har ikke hatt orgasme ved sex siden.

Men det er jo kjempeflott at du har oppnådd orgasme, ingenting er jo bedre enn det:)

Kos deg og nyt sex'en;)

Gjest ikke veit jeg
Skrevet

Jeg tror at alt ligger i hodet.Man må bruke tankene og konsentrere seg for å få orgasme

Gjest prippipittan
Skrevet

Har aldri hatt orgasme, hverken før eller etter jeg fødte barn.

Konsentrerer meg veldig, men nå vet jeg ikke hva jeg skal konse på mer.

Har egentlig funnet meg i at det er slik. Godt er det uansett!

;-)

Skrevet

Hva mener du med om det er normalt? At det kanskje skulle være unormalt, småperverst, å få orgasmer etter at man har født? Neppe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...