Gå til innhold

Et forsikringsspørsmål / akutt sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lider av migrene, og er i en periode med hyppige og sterke anfall, Dette gjør at jeg ønsker å avbestille en reise. I min reiseforsikring har jeg avbestillingsbeskyttelse som gjelder ved akutt sykdom. Mitt spørsmål til dere - som vet det meste - Er migrene akutt sykdom?

Skrevet

Du må vel ha en legeerklæring på det, regner jeg med?

Skrevet

Du må vel ha en legeerklæring på det, regner jeg med?

Jada, det må jeg og det får jeg vel sålenge det er rellt. Men migrene er jo en kronisk sykdom, bare at anfallene kommer og går... så er det akutt når anfallene kommer når man skal ut å reise?

Gjest glimt av sol
Skrevet

Jada, det må jeg og det får jeg vel sålenge det er rellt. Men migrene er jo en kronisk sykdom, bare at anfallene kommer og går... så er det akutt når anfallene kommer når man skal ut å reise?

Er ikke 100% sikker, men trodde reiseforsikringen gjelder når man er for syk til å reise, og det er du jo nå? Du må nesten lese i fiorsikringspapirene dine eller ta en tlf for å bli helt sikker.

Gjest kronisk / akutt
Skrevet

Jeg tror det er et vurderingsspørsmål, så lenge man allerede lider av sykdommen når man bestiller reisen. (selv om man er i en god periode da).

Ville ihvertfall fått legen til å si at anfallet du lider av nå (slik at du ikke får reist) er kraftigere eller av andre grunner annerledes enn du kunne håpe / forvente..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...