Gjest pintopinto82 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har hatt noe på gang med en gutt nå en stund. Plutselig ditchet han meg og sa at "vi kan være venner"... Vel, jeg har ikke noe imot venner, men er dette noe man bare sier for å være høflig, eller mener man virkelig at vi skal være venner? en venn ser jeg på som en man er med i ny og ned og som man har kontakt med...for meg blir det litt rart å skulle begynne å være "kompis" med han når vi har hatt noe på gang...hva sier dere? 0 Siter
Gjest Vi ar nåt like Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 du tror vel ikke at alle legger det samme i disse ordene? Jeg hadde ikke sagt det om jeg ikke mente det, men du kunne kanskje gjort det? Skjønner? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg ser ingen problemer med å "bare være venner" med noen jeg har rotet med. 0 Siter
monass Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Nettopp opplevd det, jeg og :-) Vi var i grunn bare venner i utgangspunktet, men med noe på gang... Bare kyss, beføle og armkrok-kos. Så fant han ei han ville forsøke å ha et forhold til..men vi var jo fremdeles venner? Joda, sa jeg... og mente det ikke. Verken han eller jeg har tatt kontakt, og det er vel 3 uker siden omtrent nå. :-) 0 Siter
Gjest prinsessen i den gyldne huset Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ofte vanskelig i praksis, for en av partene ønsker ofte at det egentlig skulle blitt til noe mer. Men det KAN gå. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det er for å avslutte forholdet på en skånsom og høflig måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.