Gå til innhold

"vi kan være venner" bare for å være høflig?

Anbefalte innlegg

Gjest pintopinto82
Skrevet

Jeg har hatt noe på gang med en gutt nå en stund. Plutselig ditchet han meg og sa at "vi kan være venner"... Vel, jeg har ikke noe imot venner, men er dette noe man bare sier for å være høflig, eller mener man virkelig at vi skal være venner? en venn ser jeg på som en man er med i ny og ned og som man har kontakt med...for meg blir det litt rart å skulle begynne å være "kompis" med han når vi har hatt noe på gang...hva sier dere?

Gjest Vi ar nåt like
Skrevet

du tror vel ikke at alle legger det samme i disse ordene? Jeg hadde ikke sagt det om jeg ikke mente det, men du kunne kanskje gjort det? Skjønner?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser ingen problemer med å "bare være venner" med noen jeg har rotet med.

Skrevet

Nettopp opplevd det, jeg og :-) Vi var i grunn bare venner i utgangspunktet, men med noe på gang... Bare kyss, beføle og armkrok-kos. Så fant han ei han ville forsøke å ha et forhold til..men vi var jo fremdeles venner? Joda, sa jeg... og mente det ikke. Verken han eller jeg har tatt kontakt, og det er vel 3 uker siden omtrent nå. :-)

Gjest prinsessen i den gyldne huset
Skrevet

Ofte vanskelig i praksis, for en av partene ønsker ofte at det egentlig skulle blitt til noe mer.

Men det KAN gå.

Gjest bebba
Skrevet

Det er for å avslutte forholdet på en skånsom og høflig måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...