Gjest tittittitt Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hva bør man gjøre/besøke når man er i london? 0 Siter
Tottlå Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Madam tussau!!! (skrives det sånn, tro???) 0 Siter
Gjest someone out there.. Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Madam tussau!!! (skrives det sånn, tro???) det er mye å gjøre i london..vil anbefale deg å få med deg en musikal. selv har jeg sett lion king & stomp, de var kjempe bra. alle som har sett hvilken som helst musikal har syntes det var skikkelig bra, så det bør du gjøre..også er det jo masse shoppingmuligheter..hvis du vil shoppe bør du dra et marked som heter camden..maaasse fint å finne, både brukt og ubrukt..og det er uanset verdt et besøk bare for å se på alle de frika, spesielle folka som henger rundt der..mange bra utesteder om kveldene, og madame tussauds er sikkert også gøy! 0 Siter
Flerrex Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 det er mye å gjøre i london..vil anbefale deg å få med deg en musikal. selv har jeg sett lion king & stomp, de var kjempe bra. alle som har sett hvilken som helst musikal har syntes det var skikkelig bra, så det bør du gjøre..også er det jo masse shoppingmuligheter..hvis du vil shoppe bør du dra et marked som heter camden..maaasse fint å finne, både brukt og ubrukt..og det er uanset verdt et besøk bare for å se på alle de frika, spesielle folka som henger rundt der..mange bra utesteder om kveldene, og madame tussauds er sikkert også gøy! Du bør dra til Shepherds Bush. Det er et bruktmarked du ikke finner maken til i Europa. Ellers er London som by flott å være i. Royal Albert Hall, gamle teateroppsettninger (undres om The Mousetrap går fortsatt?). Shopping i Oxford Street!! Mange syngepuber.. Enjoy! 0 Siter
Tottlå Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 det er mye å gjøre i london..vil anbefale deg å få med deg en musikal. selv har jeg sett lion king & stomp, de var kjempe bra. alle som har sett hvilken som helst musikal har syntes det var skikkelig bra, så det bør du gjøre..også er det jo masse shoppingmuligheter..hvis du vil shoppe bør du dra et marked som heter camden..maaasse fint å finne, både brukt og ubrukt..og det er uanset verdt et besøk bare for å se på alle de frika, spesielle folka som henger rundt der..mange bra utesteder om kveldene, og madame tussauds er sikkert også gøy! "Fame" er også en musikal som jeg vil anbefale! Kanonbra! 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Du bør dra til Shepherds Bush. Det er et bruktmarked du ikke finner maken til i Europa. Ellers er London som by flott å være i. Royal Albert Hall, gamle teateroppsettninger (undres om The Mousetrap går fortsatt?). Shopping i Oxford Street!! Mange syngepuber.. Enjoy! Mousetrap gikk hvertfall da jeg var der i september. Men den er flyttet. Ligger nær Covent garden nå hvis jeg ikke husker feil 0 Siter
Gjest mine tips Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Ta turistbuss omvisning, så får du sett de store tingene.. Gå i steden for å ta undergrunnen hele tiden! Anbefaler et par kirker, nasjonalgalleriet, china town og covent garden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.