Gjest drømmetydning Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hadde en ekkel drøm i natt. Drømte at naboen våres måtte fjerne begge øynene pga sykdom og kona hans måtte fjerne det ene. og enda en nabo måtte visst fjerne ett øye. Det var så ekkelt å se at de ikke hadde øyne. Dette er ikke personer jeg har noe nært forhold til, men jeg lurer på hva en slik drøm kan symbolisere? noen som vil prøve? 0 Siter
Gjest bare en tanke Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Kanskje du har et ønske om at de ikke skal se noe....? Driver du med noen form for "hemmelige" aktiviteter innen husets fire vegger som du er sikker på at de ikke ser, men som du likevel kan være redd for at de skal finne ut av.? 0 Siter
Gjest drømmetydning Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Kanskje du har et ønske om at de ikke skal se noe....? Driver du med noen form for "hemmelige" aktiviteter innen husets fire vegger som du er sikker på at de ikke ser, men som du likevel kan være redd for at de skal finne ut av.? hm. må tenke litt over det der. 0 Siter
Moraki Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 ...de vet noe de ikke vil se... Eller du har gjort noe du ikke vil de skal se? Eller de har sett noe de ikke har noe med, eller ikke bør eller vil vite? Eller spør bestemoren min for videre magi.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Kopiert fra http://www.droemmetydning.com/symboler.htm Mørke øyne betyr et kjærlighetsforhold. Blå eller lyse øyne betyr et nytt vennskap. Dyreøyne symboliserer rivalisering eller sjalusi. Hvis noen krysser øynene vil du få hell i pengesaker. Pene øyne betyr ekte kjærlighet. Store øyne symboliserer arv mens små øyne betyr romantikk. Er du bekymret for øynene dine prøver noen å lure deg. Synes du øynene er rare vil ting snu seg til det bedre. Er du blind klarer du ikke å se sannheten når du er våken. Du kan også ha blitt blendet av noen, så du ikke ser de negative sidene ved denne personen. Skader du øynene vil noen prøve å utnytte deg. Øyne kan også symbolisere sjelen. Se eventuelt skjele. 0 Siter
Gjest drømmetyderen Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Kopiert fra http://www.droemmetydning.com/symboler.htm Mørke øyne betyr et kjærlighetsforhold. Blå eller lyse øyne betyr et nytt vennskap. Dyreøyne symboliserer rivalisering eller sjalusi. Hvis noen krysser øynene vil du få hell i pengesaker. Pene øyne betyr ekte kjærlighet. Store øyne symboliserer arv mens små øyne betyr romantikk. Er du bekymret for øynene dine prøver noen å lure deg. Synes du øynene er rare vil ting snu seg til det bedre. Er du blind klarer du ikke å se sannheten når du er våken. Du kan også ha blitt blendet av noen, så du ikke ser de negative sidene ved denne personen. Skader du øynene vil noen prøve å utnytte deg. Øyne kan også symbolisere sjelen. Se eventuelt skjele. Slike drømmetydningsbøker er bare kvasi-kunnskap. Ikke ta dem på alvor. En drøm er unik, og du kan ikke lese deg til det utifra bøker, men utifra kjennskap til deg selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Slike drømmetydningsbøker er bare kvasi-kunnskap. Ikke ta dem på alvor. En drøm er unik, og du kan ikke lese deg til det utifra bøker, men utifra kjennskap til deg selv. Tja... Jeg har fått mang en aha-opplevelse utfra bl.a. dette nettstedet og et drømmeleksikon jeg har i alle fall. Passer uhyggelig godt mye av det. 0 Siter
nick Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Sannsynligvis betyr det at du er lesbisk og at nabokona har et godt øye til deg. Samtidig vil du/dere at ektemannen ikke skal se noe av dette, men dere holder døra åpen for en trekant med den andre naboen, som selvfølgelig bare skal ha øye for dere. Tataaa! 0 Siter
Gjest ingenting spør du meg Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Sannsynligvis betyr det at du er lesbisk og at nabokona har et godt øye til deg. Samtidig vil du/dere at ektemannen ikke skal se noe av dette, men dere holder døra åpen for en trekant med den andre naboen, som selvfølgelig bare skal ha øye for dere. Tataaa! Det siste jeg hørte var at drømmer ikke betyr noe som helst. Det er bare en salig røre av ting vi har sett/hørt/opplevd i det siste. 0 Siter
nick Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det siste jeg hørte var at drømmer ikke betyr noe som helst. Det er bare en salig røre av ting vi har sett/hørt/opplevd i det siste. Det stemmer sikkert dersom vedkommende har hatt omgang med en masse mennesker som har fått øynene revet ut. Hverdagskost. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.