Gå til innhold

Anbefalte innlegg

oslojente84
Skrevet

Hei. Er en jente på 20 år.

Har i de siste dagene hatt vondt i underlive og opp mot høyre side av magen ( men ikke høyere opp enn navlen). Har også Isjas. Men det har nok ikke noe med det og gjøre. Hadde eggløsning i går så da var det veldig vondt. Det gjør litt vondt når jeg trykker inn ved siden av navlen (mellom navlen og siden) Er en slags murring og ikke direkte smertefult..Bare en konstant murring som begynte i November i fjor og gikk over..Nå har det altså kommet tilbake.

Avføringen min er veldig lys og virker som små klomper som har hopet seg opp til èn stor klomp. Vært sånn et par mnd nå. Menstruasjonen har kommet opptil 2 uker for tidlig og er veldig veldig smertefull. Så ille at jeg ikke kunne komme meg ut av senga her for en mnd siden. Går ikke på noen pille og aldri hatt ubeskyttet sex og er ikke gravid ;-)

Er veldig mye kreft i familien og jeg har flyttet ut av Norge. Bor i UK nå.

Videoannonse
Annonse
oslojente84
Skrevet

Glemte også å si at det gjør vondt å ha sex. Hadde sex igår da jeg hadde eggløsning. Kan det være farlig? Er egget opphovna? Er det derfor det gjorde vondt? Sist jeg hadde sex var for ca 2 uker siden og da var det ikke vondt!!

Skrevet
  oslojente84 skrev (På 14.3.2005 den 18.14):

Glemte også å si at det gjør vondt å ha sex. Hadde sex igår da jeg hadde eggløsning. Kan det være farlig? Er egget opphovna? Er det derfor det gjorde vondt? Sist jeg hadde sex var for ca 2 uker siden og da var det ikke vondt!!

Egget hovner nok ikke opp nei, men du kan være øm i eggstokkene under eggløsning kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...