amber sun Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Er det flere enn meg som syns det sytes mye fra kjøkkengruppa på Fagerstrand? Det er jo klaging hele tida...ååå det er så mye å gjøre. ååå vi er ikke nok folk... ååå dere aner ikke hvor slitsomt det er osv... De er _tre par_! på kjøkkenet, og skal lage mat til 12 personer i tillegg til å holde det rent. Det må da være enkelt nok. Hvor vanskelig og travelt er det for seks personer å handle, gjøre rent og lage tre måltider til dagen? Nei jeg syns de syter. Men, se på må jeg åkkesom 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har ikke sett noe særlig på det. Men Kan det tenkes at det er de som klipper programmet sin skyld? At de vil ha det til at det er en sytegruppe så hver gang noen kommer med et syteutsagt så kommer det på tv? og da utelater de selvsagt de kommentarene som ikke er sytete? vel.. bare en tanke. Media har mye makt 0 Siter
Tottlå Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg trodde dette her Fagerstrand var et tulle-program, jeg! Siden han der reidar er med...... Helt idiotisk program!!! 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hæ? Hva er Fagerstrand? Fagerstrand er navnet på et sted på Nesodden, og realityserien "Vi bygger en drøm" 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg trodde dette her Fagerstrand var et tulle-program, jeg! Siden han der reidar er med...... Helt idiotisk program!!! Hva er det med Reidar da? Jeg er har ikke sett programmet men.. 0 Siter
Tottlå Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hva er det med Reidar da? Jeg er har ikke sett programmet men.. Er ikke han sånn komiker i stavanger, da???? 0 Siter
Gjest har de der da da ?? Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Er ikke han sånn komiker i stavanger, da???? Komiker fra Stavanger !!!! I alle dager åssen sans for humor 0 Siter
amber sun Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Er ikke han sånn komiker i stavanger, da???? Fagerstrand er ikke tull, de driver og bygger et hus, og et par vinner huset tilslutt. Reidar, ja han er jo noe for seg selv. Var visst med i Pinnsvinets venner...eh. ja. Sier vel sitt. Han er en underlig skrue, men jeg liker nå å se på likevel. 0 Siter
Tottlå Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Fagerstrand er ikke tull, de driver og bygger et hus, og et par vinner huset tilslutt. Reidar, ja han er jo noe for seg selv. Var visst med i Pinnsvinets venner...eh. ja. Sier vel sitt. Han er en underlig skrue, men jeg liker nå å se på likevel. HA...... pinnsvinets venner.....hohoho.... 0 Siter
Gjest ikkenåiallefall. Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg må være veldig anonym nå.. Jeg ser ikke på det, men har sett ett av parene som er med. De er godt kjent i bygda her. Hjemme har de det så grusomt, at det er sånn som man leser om i avisen. Tykt lag søppel absolutt over alt, flere dyr som går rundt i egen avføring. Matrester, hermetikkbokser, dopapir, flasker over alt. Jeg var der i embeds medfør for et drøyt år siden, og huset måtte stenges for renovasjon. Alt var nedgriset, vi bar ut 14 søppelsekker fra stua og kjøkkenet. Men nå har de kanskje skjerpet seg, og bra er jo det.. 0 Siter
Gjest si det si det si det Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg må være veldig anonym nå.. Jeg ser ikke på det, men har sett ett av parene som er med. De er godt kjent i bygda her. Hjemme har de det så grusomt, at det er sånn som man leser om i avisen. Tykt lag søppel absolutt over alt, flere dyr som går rundt i egen avføring. Matrester, hermetikkbokser, dopapir, flasker over alt. Jeg var der i embeds medfør for et drøyt år siden, og huset måtte stenges for renovasjon. Alt var nedgriset, vi bar ut 14 søppelsekker fra stua og kjøkkenet. Men nå har de kanskje skjerpet seg, og bra er jo det.. Hvem er det da? Har du sakt A må du si.... -ja, jeg er nysgjerrig.... 0 Siter
Gjest ikkenåiallefall. Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvem er det da? Har du sakt A må du si.... -ja, jeg er nysgjerrig.... Jeg kan ikke si hvem det er, de har barn som bor hjemme. 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg kan ikke si hvem det er, de har barn som bor hjemme. Er det medlemmer i trønderligaen, nordlandsligaen, eller fra annet sted? Gi meg en geografisk retning da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.