Gå til innhold

Forskjell DVD og CD - Et annet spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så data-avansert
Skrevet

Hvordan kan jeg se om min maskin har en brenner for DVD og ikke bare CD-brenner? Jeg finner ikke igjen instruksjonsboken min.

Er klar over at dette er helt elementært altså...

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gå inn på "Min datamaskin". Finn stasjonsbokstaven til brenneren. Står det DVD-RW er det en DVD-brenner. Står det CD-RW er det en CD-brenner.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sjekk hva som står på forsiden av spilleren :)

Ikke alle maskiner har brennere der det står noe på fronten. :-)

Gjest Ikke så data-avansert
Skrevet

Gå inn på "Min datamaskin". Finn stasjonsbokstaven til brenneren. Står det DVD-RW er det en DVD-brenner. Står det CD-RW er det en CD-brenner.

På stasjonsbokstaven står det bare: DVD/CD-RW-stasjon. Det står altså Stasjon, ikke Brenner.

Men når jeg trykker på den, står det på menyen "CD-brenningsoppgaver". Så da antar jeg at den kun kan brenne CD'er ikke DVD'er?

:-(

Skrevet

På stasjonsbokstaven står det bare: DVD/CD-RW-stasjon. Det står altså Stasjon, ikke Brenner.

Men når jeg trykker på den, står det på menyen "CD-brenningsoppgaver". Så da antar jeg at den kun kan brenne CD'er ikke DVD'er?

Sannsynligvis. Det er ganske vanlig med kombinert DVD-spiller og CD-brenner.

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du har en CD-brenner kombinert med DVD-spiller vil jeg tro.

Skrevet

DVD/CD-RW-stasjon.

Altså: DVD-stasjon/CD-RW-stasjon. DVD-leser/CD-brenner.

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...