Gjest ikke så data-avansert Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hvordan kan jeg se om min maskin har en brenner for DVD og ikke bare CD-brenner? Jeg finner ikke igjen instruksjonsboken min. Er klar over at dette er helt elementært altså... 0 Siter
citoyen Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Sjekk hva som står på forsiden av spilleren 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Gå inn på "Min datamaskin". Finn stasjonsbokstaven til brenneren. Står det DVD-RW er det en DVD-brenner. Står det CD-RW er det en CD-brenner. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Sjekk hva som står på forsiden av spilleren Ikke alle maskiner har brennere der det står noe på fronten. :-) 0 Siter
Gjest Ikke så data-avansert Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Gå inn på "Min datamaskin". Finn stasjonsbokstaven til brenneren. Står det DVD-RW er det en DVD-brenner. Står det CD-RW er det en CD-brenner. På stasjonsbokstaven står det bare: DVD/CD-RW-stasjon. Det står altså Stasjon, ikke Brenner. Men når jeg trykker på den, står det på menyen "CD-brenningsoppgaver". Så da antar jeg at den kun kan brenne CD'er ikke DVD'er? :-( 0 Siter
citoyen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 På stasjonsbokstaven står det bare: DVD/CD-RW-stasjon. Det står altså Stasjon, ikke Brenner. Men når jeg trykker på den, står det på menyen "CD-brenningsoppgaver". Så da antar jeg at den kun kan brenne CD'er ikke DVD'er? :-( Sannsynligvis. Det er ganske vanlig med kombinert DVD-spiller og CD-brenner. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 På stasjonsbokstaven står det bare: DVD/CD-RW-stasjon. Det står altså Stasjon, ikke Brenner. Men når jeg trykker på den, står det på menyen "CD-brenningsoppgaver". Så da antar jeg at den kun kan brenne CD'er ikke DVD'er? :-( Du har en CD-brenner kombinert med DVD-spiller vil jeg tro. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 På stasjonsbokstaven står det bare: DVD/CD-RW-stasjon. Det står altså Stasjon, ikke Brenner. Men når jeg trykker på den, står det på menyen "CD-brenningsoppgaver". Så da antar jeg at den kun kan brenne CD'er ikke DVD'er? :-( DVD/CD-RW-stasjon. Altså: DVD-stasjon/CD-RW-stasjon. DVD-leser/CD-brenner. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.