Gå til innhold

gravid og lei...

Anbefalte innlegg

Gjest feita
Skrevet

hei jeg er nå i min 36uke av dette svangerskapet.

jeg har i noen dager hatt menslignende smerter sammtidig som at magen min blir kjempe hard... er dette normalt???

føler meg så trett og lei,vil bare få det overstått...

hodet er ikke festet,og slimproppen har heller ikke gått... men hvorfor da slike smerter?? noen somkan svare meg på dette? takk for svar uansett

Skrevet

Det er selvfølgelig treningsrier du har, og like selvfølgelig er det at du er på feil forum.

Her på åpent brekker vi oss når noen nevner slimpropper.

Gjest feit og lei
Skrevet

Det er selvfølgelig treningsrier du har, og like selvfølgelig er det at du er på feil forum.

Her på åpent brekker vi oss når noen nevner slimpropper.

oki sorry det visste jeg ikke

Gjest beenthere
Skrevet

Gå inn på Gravidforum, du. Her inne kan du risikere at damene himler med øynene over at du har kommet til uke 36 uten å ha fått med deg at det er noe som heter kynnere.

Skrevet

oki sorry det visste jeg ikke

Du trenger ikke beklage, gravide har lov til alt mulig rart uten å unnskylde. Dessuten blir du tynn igjen etterpå.

Dvs, dersom det ikke er din fjerde. Da er det ikke mye håp. I så fall, bare behold gravideklærne, det blir ingen forskjell før og etter.

Skrevet

Du trenger ikke beklage, gravide har lov til alt mulig rart uten å unnskylde. Dessuten blir du tynn igjen etterpå.

Dvs, dersom det ikke er din fjerde. Da er det ikke mye håp. I så fall, bare behold gravideklærne, det blir ingen forskjell før og etter.

Oj, det var oppmuntrende, haha.

Skrevet

Tull og tøys... mora mi fikk sin fjerde i fjor, og ble fort like tynn igjen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...