Moraki Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har så utrolig mye klær, og jeg bruker bare en femtedel av dem. Noen har jeg ikke engang brukt. Hvor kan jeg slenge fra meg dem, samtidig som jeg får litt igjen for det? Kan man selge dem i bruktbutikk, eller gir man dem bare bort uten betaling? Jeg gidder ikke gi dem i bruktbutikk hvis man ikke får noe for det. Da gir jeg det heller til noen andre. Kan selvsagt gi det til Frelsesarmeen. Hadde gledelig gjort det, men tenkte jeg skulle gjøre en liten handel denne gang. I såfall, hvor? Bor i Akershus. 0 Siter
Gjest t.o.m. med prislapper på Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg for min del ser ikke på bruktklær-annonser. Her går alle forlagte klær til Frelsesarmeèn ) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 det har vært 2-3 bruktklær-butikker i oslo. de tar klærne i kommisjon, dvs. noterer det du leverer, og betemmer hva de vil selge det for. Så får du en del av beløpet, etter at de er solgt. Det fins også en slik butikk for 'moteriktig' tøy, der er det ofte dyrere ting, eller du får bedre pris. De kjøper også kontant av deg, tror jeg. Let i tlf.-katalogen. Second-hand har vært populært i utlandet, skikkelig fancy. Ellers kan du ha bytte-party med en liten jentegjeng. Fint for gjenbruk. Kvitt deg med det du ikke trenger, det er garantert sunt for sjelen!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.