Gå til innhold

Reidar i Fagerstrand.

Anbefalte innlegg

Gjest countrygirl
Skrevet

Har ikke sett programmet før i dag, men hva er det med han fyren? Er han en sånn gladkristen type? Får helt frysninger på ryggen. Hadde ikke takla den karen, nei.

Gjest trur no e ra
Skrevet

Jeg misstenker han for å være en homokladd, og at han har fått med seg "frua" sånn på "lissom", liksom.

Skrevet

Han med kampropet? Hvis ikke HAN er skap-homse, så vet ikke jeg...

Skrevet

Jeg misstenker han for å være en homokladd, og at han har fått med seg "frua" sånn på "lissom", liksom.

FRP-politiker, tror ikke han er noe skaphomse...!

Skrevet

Han med kampropet? Hvis ikke HAN er skap-homse, så vet ikke jeg...

Han har to barn.

Men ja, han er noe spesiell, ja...

Skrevet

Frua er frua, hun. Han har barn også. Men er litt spesiell, kan man vel si...

Skrevet

Han har to barn.

Men ja, han er noe spesiell, ja...

Det at han har to barn behøver ikke bety at han ikke er homse...

For å si det sånn, eksen min viste seg å være transvestitt- og via ham har jeg hørt endel rykter om både den ene og den andre.

Deriblant nevnte "Lys-varme-syl-arme- forkjemper"... Uten at jeg vet noe sikkert altså...

Skrevet

Igjen; mange som er gift som har seg med folk av samme kjønn, - uten at jeg skal si for sikkert at han vi snakker om her har det..

Men ta deg en titt på "noen som passer for meg"- nettsidene til Dagbladet. På rubrikker "mann søker mann", er faktisk de fleste som søker noen å ha seg med gifte- og kaller seg atpåtil heterofile.

Dessverre..

Gjest en smule anonym
Skrevet

Han er litt spesiell, ja.... Og det har han vel alltid vært.... Snodige klær, snodig væremåte. Jeg husker at jeg sa en gang at jeg håpte han ble kjendis, for da skulle jeg selge noen festlige historier til Se & hør ;-)

Må bare konkludere med at fyren er en ganske sær snåling, men homo tror jeg ikke han er, nei. Bare fryktelig, fryktelig spesiell.

Jeg kommer aldri til å glemme den gangen jeg slet meg opp en trang trapp med en bruskasse i hver hånd og Reidar gikk foran meg. Jeg spurte om hjelp til å bære og fikk svaret:

"Je lar meg ikke herse med, je lar meg ikke kommandere". Og så gikk han videre, og lot meg streve videre med kassene... Sjarmtrollet :-(

Og for anledningen tror jeg at jeg vil være

Skrevet

Han er litt spesiell, ja.... Og det har han vel alltid vært.... Snodige klær, snodig væremåte. Jeg husker at jeg sa en gang at jeg håpte han ble kjendis, for da skulle jeg selge noen festlige historier til Se & hør ;-)

Må bare konkludere med at fyren er en ganske sær snåling, men homo tror jeg ikke han er, nei. Bare fryktelig, fryktelig spesiell.

Jeg kommer aldri til å glemme den gangen jeg slet meg opp en trang trapp med en bruskasse i hver hånd og Reidar gikk foran meg. Jeg spurte om hjelp til å bære og fikk svaret:

"Je lar meg ikke herse med, je lar meg ikke kommandere". Og så gikk han videre, og lot meg streve videre med kassene... Sjarmtrollet :-(

Og for anledningen tror jeg at jeg vil være

Om han er homo eller ikke kan vel egentlig ingen av oss _vite_, all den tid ingen av oss er mannfolk han evt har vært bortpå..:)

Men om han skulle være skaphomse/transvestitt eller "bare" helt hetero har vel uansett svært lite å gjøre med at han er særdeles spesiell, og en sutrekopp av rang!:)

LYS, VARME, SYL, ARMÈ!

Skrevet

Om han er homo eller ikke kan vel egentlig ingen av oss _vite_, all den tid ingen av oss er mannfolk han evt har vært bortpå..:)

Men om han skulle være skaphomse/transvestitt eller "bare" helt hetero har vel uansett svært lite å gjøre med at han er særdeles spesiell, og en sutrekopp av rang!:)

LYS, VARME, SYL, ARMÈ!

Ahahaha, jeg lo godt av det der "kampropet" hans. For ikke å snakke om forklaringen... "Lys baklengs, det blir syl. Dette skarpe redskapet som e så viktig for snekkere... bla bla... varme: Victory+ armé".... Ahahahaha!!!

Og så disse "hemmelige" plansjene bak "Shrek"-plakaten!!! Hva i himmelens navn går det i , egentlig???

Skrevet

Ahahaha, jeg lo godt av det der "kampropet" hans. For ikke å snakke om forklaringen... "Lys baklengs, det blir syl. Dette skarpe redskapet som e så viktig for snekkere... bla bla... varme: Victory+ armé".... Ahahahaha!!!

Og så disse "hemmelige" plansjene bak "Shrek"-plakaten!!! Hva i himmelens navn går det i , egentlig???

Så du hvordan han hoppet rundt og nærmest gned seg i hendene når han la ut om "planen" sin? Og hvor stolt han var av plansjene sine- utrolig omstendelige!

Dessuten ble han kjempestresset når de holdt på å bli "avslørt". Sånn oppførte vi oss når vi hadde "hemmeligheter" da vi var rundt 8-10 år!

Jeg lo så tårene trilla, og jeg nesten ramla av stolen!

Stakkars dama, hadde det vært min type hadde jeg rødma som pokker!

*lol*

Skrevet

Så du hvordan han hoppet rundt og nærmest gned seg i hendene når han la ut om "planen" sin? Og hvor stolt han var av plansjene sine- utrolig omstendelige!

Dessuten ble han kjempestresset når de holdt på å bli "avslørt". Sånn oppførte vi oss når vi hadde "hemmeligheter" da vi var rundt 8-10 år!

Jeg lo så tårene trilla, og jeg nesten ramla av stolen!

Stakkars dama, hadde det vært min type hadde jeg rødma som pokker!

*lol*

Jeg lo se jeg grein, ja. Har ikke sett noe så latterlig på lenge...

Sånn som han olla med å skjule plansjen sin, ja. Og HVEM, for guds skyld, lager da sånne plansjer i det hele tatt!!!

Kan minnes at jeg og venninna mi gjorde noe lignende i den "hemmelige klubben" vår i 3. klasse eller noe sånn. Vi var også livredde for at noen skulle oppdage oss...

Dama hans ja... Hvordan kan noen holde ut med en sånn mann? Jeg hadde dødd.

Skrevet

Snål type.

Fikk fulstendig fnatt når han satte i gang med disse lys og varme-greiene sine i programmet i går.

Skrevet

Jeg lo se jeg grein, ja. Har ikke sett noe så latterlig på lenge...

Sånn som han olla med å skjule plansjen sin, ja. Og HVEM, for guds skyld, lager da sånne plansjer i det hele tatt!!!

Kan minnes at jeg og venninna mi gjorde noe lignende i den "hemmelige klubben" vår i 3. klasse eller noe sånn. Vi var også livredde for at noen skulle oppdage oss...

Dama hans ja... Hvordan kan noen holde ut med en sånn mann? Jeg hadde dødd.

Huuui, jeg ler enda når jeg tenker på det!

*_Tenk_ om noen hadde avslørt dem!*

At hun Fattaneh klarte å holde seg alvorlig står det virkelig respekt av!

Og om han hadde vært "min", hadde jeg tatt ham til side utpå kvelden og bedt ham ikke drite _meg_ ut på den måten!

*hohoho*

Skrevet

Jeg synest han er ett festlig innslag jeg . Sånne orginaler trenger Norge flere av .. En liten humorklatt med god fantasi .

Gjest Har ikke helt fulgt med på det
Skrevet

LYS, VARME, SYL, ARMÈ!

Er dette slagordet helt tilfeldig, eller? Hva kommer det av?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...