Gå til innhold

Pumps til jeans

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Det spørs på både jansen og pumpsa. Jeg liker litt trange jeans som er lave på livet og ikke veldig bootcut. Så liker jeg retro-stil, og spesielt retro sko. Pumps er intet unntak. Middels høy hel (ikke for lav), og rund tupp med mase mønster på er kjempe kult!!

Men svarte spisse pumps er også kult til jeans. Bare litt "kjedelig" ;-)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

6

• ariadne

5

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det spørs på både jansen og pumpsa. Jeg liker litt trange jeans som er lave på livet og ikke veldig bootcut. Så liker jeg retro-stil, og spesielt retro sko. Pumps er intet unntak. Middels høy hel (ikke for lav), og rund tupp med mase mønster på er kjempe kult!!

Men svarte spisse pumps er også kult til jeans. Bare litt "kjedelig" ;-)

Jeg har et par sånne supperøde pumps, men bruker dem helst til skjørt og kjoler. De er høyhælte, men ikke sånn styltehøye.

Hva heter den rødrosa motefargen jeg tenker på? Samme som på et av bildene du eller Poppins viste fram.

Jeg liker den fargen. Og så går den så fint til blått.

serendipity
Skrevet

Jeg har et par sånne supperøde pumps, men bruker dem helst til skjørt og kjoler. De er høyhælte, men ikke sånn styltehøye.

Hva heter den rødrosa motefargen jeg tenker på? Samme som på et av bildene du eller Poppins viste fram.

Var nok Poppins. Jeg vet ikke hva den fargen heter. Bringebærrød kanskje? Det er jo en dyp rosa farge som går i rødt, eller motsatt.)

serendipity
Skrevet

Fargen på de ros der heter nok Cerise

Skrevet

Var nok Poppins. Jeg vet ikke hva den fargen heter. Bringebærrød kanskje? Det er jo en dyp rosa farge som går i rødt, eller motsatt.)

Nei, den heter noe a la cerise. Men cerise er vel en "gammel" motefarge. Denne er en anelse mer avdempet, ikke fullt så skjærende.

Og den er ikke så mørk som bringebær.

Gjest togli
Skrevet

Det har jo vært moderne med pumps og jeans i et år nå.

Sikkert bare jeg som ikke er helt oppdatert ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...