serendipity Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det spørs på både jansen og pumpsa. Jeg liker litt trange jeans som er lave på livet og ikke veldig bootcut. Så liker jeg retro-stil, og spesielt retro sko. Pumps er intet unntak. Middels høy hel (ikke for lav), og rund tupp med mase mønster på er kjempe kult!! Men svarte spisse pumps er også kult til jeans. Bare litt "kjedelig" ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det spørs på både jansen og pumpsa. Jeg liker litt trange jeans som er lave på livet og ikke veldig bootcut. Så liker jeg retro-stil, og spesielt retro sko. Pumps er intet unntak. Middels høy hel (ikke for lav), og rund tupp med mase mønster på er kjempe kult!! Men svarte spisse pumps er også kult til jeans. Bare litt "kjedelig" ;-) Jeg har et par sånne supperøde pumps, men bruker dem helst til skjørt og kjoler. De er høyhælte, men ikke sånn styltehøye. Hva heter den rødrosa motefargen jeg tenker på? Samme som på et av bildene du eller Poppins viste fram. Jeg liker den fargen. Og så går den så fint til blått. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har et par sånne supperøde pumps, men bruker dem helst til skjørt og kjoler. De er høyhælte, men ikke sånn styltehøye. Hva heter den rødrosa motefargen jeg tenker på? Samme som på et av bildene du eller Poppins viste fram. Jeg liker den fargen. Og så går den så fint til blått. Var nok Poppins. Jeg vet ikke hva den fargen heter. Bringebærrød kanskje? Det er jo en dyp rosa farge som går i rødt, eller motsatt.) 0 Siter
serendipity Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har et par sånne supperøde pumps, men bruker dem helst til skjørt og kjoler. De er høyhælte, men ikke sånn styltehøye. Hva heter den rødrosa motefargen jeg tenker på? Samme som på et av bildene du eller Poppins viste fram. Jeg liker den fargen. Og så går den så fint til blått. Fargen på de ros der heter nok Cerise 0 Siter
Babette Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Var nok Poppins. Jeg vet ikke hva den fargen heter. Bringebærrød kanskje? Det er jo en dyp rosa farge som går i rødt, eller motsatt.) Nei, den heter noe a la cerise. Men cerise er vel en "gammel" motefarge. Denne er en anelse mer avdempet, ikke fullt så skjærende. Og den er ikke så mørk som bringebær. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det har jo vært moderne med pumps og jeans i et år nå. Sikkert bare jeg som ikke er helt oppdatert ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.