morsan Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hvordan står det til her på bjerget? *S* http://www.aftenposten.no/helse/article994806.ece 0 Siter
ariadne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Joda. Falt ikke i smak, men det er lov å si at man ikke liker så lenge man har smakt. 0 Siter
Velouria Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Husker vi gikk tom for melk en gang da jeg ammet og tilbød mannen at han kunne ta litt morsmelk fra kjøleskapet i kaffen i stedet, men han avslo 0 Siter
flisa Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Vet om ei spm tok det fronse overskuddet fra fryseren etter at ammetiden var omme - hun stekte vafler av det og hadde med på jobben......*URK* 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Joda. Falt ikke i smak, men det er lov å si at man ikke liker så lenge man har smakt. Er det lov å si at man ikke vil smake også? :-) "..................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Joda, han har smakt. Husker ikke hva han sa, men kan ikke huske at han klagde på smaken ihvertfall. 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Vet om ei spm tok det fronse overskuddet fra fryseren etter at ammetiden var omme - hun stekte vafler av det og hadde med på jobben......*URK* http://www.nrk.no/programmer/tv/store_studio/2331145.html 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Er det lov å si at man ikke vil smake også? :-) "..................................." Ja, men ikke dersom han er blant dem som forevnter at hun skal gi ham oralsex! ;-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Er det lov å si at man ikke vil smake også? :-) "..................................." Det må da være lov. Min spurte helt frivillig da. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ja, men ikke dersom han er blant dem som forevnter at hun skal gi ham oralsex! ;-) Ai, den var ikke god. Nei, du - jeg "forventer" oralsex, og jeg blånekter å smake på morsmelk :-) "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 http://www.nrk.no/programmer/tv/store_studio/2331145.html *grøss*den dama der er det noe skummelt med - intens og litt småekkel, synes jeg. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ai, den var ikke god. Nei, du - jeg "forventer" oralsex, og jeg blånekter å smake på morsmelk :-) "....................................." Det smaker søtt. Bedre enn sæd ihvertfall. 0 Siter
Inne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ja, men ikke dersom han er blant dem som forevnter at hun skal gi ham oralsex! ;-) *gapskratter* Den skal jeg bruke mot ham når den tid kommer!!!! (Får håpe han ikke foreslår å smake selv..) 0 Siter
Inne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det smaker søtt. Bedre enn sæd ihvertfall. *Lol* 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Ai, den var ikke god. Nei, du - jeg "forventer" oralsex, og jeg blånekter å smake på morsmelk :-) "....................................." Husker du den Friends-episoden hvor Ross ble sjokkert over at Phoebe slikket i seg morsmelkdråpen som hu n dryppet på hånda for å sjekke om melken på flaska var passe varm? ;-) Har ikke skjønt hvorfor noen reagerer med vemmelse på sin kjærestes egenproduserte melk, all den tid man er villig til å gjøfre både dette og hint med den samme kvinnens underliv! 0 Siter
Inne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Husker du den Friends-episoden hvor Ross ble sjokkert over at Phoebe slikket i seg morsmelkdråpen som hu n dryppet på hånda for å sjekke om melken på flaska var passe varm? ;-) Har ikke skjønt hvorfor noen reagerer med vemmelse på sin kjærestes egenproduserte melk, all den tid man er villig til å gjøfre både dette og hint med den samme kvinnens underliv! Er det fakta at noen reagere med vemmelse på morsmelk?? Stiller meg uforstående til dette! 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Er det fakta at noen reagere med vemmelse på morsmelk?? Stiller meg uforstående til dette! Ja, har hørt både kvinner og menn si at det er noe av det ekleste de kan tenke seg å smake på! Og likevel så øsnker de å gi det til det kjæreste de har - forstå det den som kan! At man reagerer på å få servert mormelkvafler på besøk er en annen sak! ;-)) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ja, har hørt både kvinner og menn si at det er noe av det ekleste de kan tenke seg å smake på! Og likevel så øsnker de å gi det til det kjæreste de har - forstå det den som kan! At man reagerer på å få servert mormelkvafler på besøk er en annen sak! ;-)) Jeg synes det smakte ganske godt jeg. Men ville helst ha sluppet å smake på andre kvinners morsmelk. 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Jeg synes det smakte ganske godt jeg. Men ville helst ha sluppet å smake på andre kvinners morsmelk. Jeg synes også smaken var god. Jeg har faktisk smakt på en annen kvinnes morsmelk - ja, bortsett fra min mors naturligvis! *S* - men det var på utdrikningslaget mitt da en ammende venninne måtte pumpe seg utpå natten! ;-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 http://www.nrk.no/programmer/tv/store_studio/2331145.html "Gro Dahle og hennes noenogtjue familiemedlemmer svinser lykkelig rundt blant horder av dyr i tunikaer og snekkerbukser" Hahaha, dyr med tunikaer og snekkerbukser, ja. Kult. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.