Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes også smaken var god.

Jeg har faktisk smakt på en annen kvinnes morsmelk - ja, bortsett fra min mors naturligvis! *S* - men det var på utdrikningslaget mitt da en ammende venninne måtte pumpe seg utpå natten! ;-)

Da hadde du kanskje drukket litt andre ting først eller?

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Prozak

8

• Inne

7

• ariadne

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Gro Dahle og hennes noenogtjue familiemedlemmer svinser lykkelig rundt blant horder av dyr i tunikaer og snekkerbukser"

Hahaha, dyr med tunikaer og snekkerbukser, ja. Kult.

*knegg*

Skrevet

Da hadde du kanskje drukket litt andre ting først eller?

Hva er det du insinuerer? ;-)

Skrevet

Forresten, jeg fikk en forespørsel en gang fra en elsker om jeg hadde melk ennå - han tente på det. Det hadde jeg (heldigvis) ikke.

Gjest baremei
Skrevet

Vet om ei spm tok det fronse overskuddet fra fryseren etter at ammetiden var omme - hun stekte vafler av det og hadde med på jobben......*URK*

Søsteren min lurte meg SÅ mange ganger med det da hun drev og ammet. Sa at hun hadde puttet morsmelk i kaker og vafler osv. Huff. Jeg fikk helt noia, da. Er litt vàr for sånt. Hun kjenner meg så vel og godtet seg hver gang jeg gikk på limpinnen:O/

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva er det du insinuerer? ;-)

;o)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg fryser på ryggen når jeg hører sånt, jeg.

Men så har jeg alltid hatt litt vanskeligheter med kroppsvæsker;)

Er livredd for andres spytt(helt til jeg var ca. 16 var det å kysse noe forferdelige greier, hehe;), blod besvimer jeg ved synet av, og jeg kan ikke si meg overbegeistret for alt det andre som pipler og renner ut av kroppen heller!:D

Skrevet

Jeg fryser på ryggen når jeg hører sånt, jeg.

Men så har jeg alltid hatt litt vanskeligheter med kroppsvæsker;)

Er livredd for andres spytt(helt til jeg var ca. 16 var det å kysse noe forferdelige greier, hehe;), blod besvimer jeg ved synet av, og jeg kan ikke si meg overbegeistret for alt det andre som pipler og renner ut av kroppen heller!:D

Stakkar deg...det må være litt fælt...

Gjest baremei
Skrevet

Er det fakta at noen reagere med vemmelse på morsmelk??

Stiller meg uforstående til dette!

Morsmelk er for babyer! Jeg synes selvfølgelig ikke det er ekkelt å se en mor som ammer barnet sitt, men at voksne mennesker drikker morsmelk-DET synes jeg er kjempeekkelt!! Og hvis noen hadde servert meg morsmelk- noe de hadde hatt i kroppen sin, æsjogfysj!Men jeg synes egentlig det er litt rart selv at jeg vemmes sånn...kan bare ikke for det:(

Skrevet

Morsmelk er for babyer! Jeg synes selvfølgelig ikke det er ekkelt å se en mor som ammer barnet sitt, men at voksne mennesker drikker morsmelk-DET synes jeg er kjempeekkelt!! Og hvis noen hadde servert meg morsmelk- noe de hadde hatt i kroppen sin, æsjogfysj!Men jeg synes egentlig det er litt rart selv at jeg vemmes sånn...kan bare ikke for det:(

JA! Morsmelk er for babyer, men det er jo ikke vemmelig for det om??

Ville ikke drukket en venninnes melk, men det er noe annet med din egen partner. Du syns jo ikke hun/han er ekkel??

Gjest baremei
Skrevet

Stakkar deg...det må være litt fælt...

Hehe.Jeg "herdes" heldigvis litt etter litt. Husker mamma var så bekymret for hvordan det skulle gå med meg da jeg fikk mensen for første gang. Om jeg skulle gå rundt og besvime en uke hver mnd liksom, hihi:) Men det gikk nå bra.

Kjempemerkelig at jeg er sånn, altså. Hele fam. min består av helsearbeidere som "vasser" i blod og gørr dagen lang...Men jeg ER blitt mye bedre med åra. Så når jeg blir 60 drikker jeg sikkert mosrmelk til frokost;)

Skrevet

Hehe.Jeg "herdes" heldigvis litt etter litt. Husker mamma var så bekymret for hvordan det skulle gå med meg da jeg fikk mensen for første gang. Om jeg skulle gå rundt og besvime en uke hver mnd liksom, hihi:) Men det gikk nå bra.

Kjempemerkelig at jeg er sånn, altså. Hele fam. min består av helsearbeidere som "vasser" i blod og gørr dagen lang...Men jeg ER blitt mye bedre med åra. Så når jeg blir 60 drikker jeg sikkert mosrmelk til frokost;)

Uff får ikke håpe det...greit nok at blod og gørr ikke tiltrekker deg, men det er da forskjell på det og morsmelk!

Ville du nektet å avhjelpe din kjære for å få utløsning?

Skrevet

Er det lov å si at man ikke vil smake også? :-)

"..................................."

Siden du sier du ikke skal ha barn, så blir det vel ikke noen aktuell problemstilling :-)

Gjest baremei
Skrevet

Uff får ikke håpe det...greit nok at blod og gørr ikke tiltrekker deg, men det er da forskjell på det og morsmelk!

Ville du nektet å avhjelpe din kjære for å få utløsning?

Tja, nå har ikke jeg noen partner, men ting stiller seg kanskje annerledes når man virkelig elsker en person. Får man håpe:-/

Skrevet

Tja, nå har ikke jeg noen partner, men ting stiller seg kanskje annerledes når man virkelig elsker en person. Får man håpe:-/

Ja det håper jeg virkelig..(stakkars partner..)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres guffent ut. Men det må sies at jeg er av den typen som til og med synes melk fra kua er skikkelig ufint.

Skrevet

Høres guffent ut. Men det må sies at jeg er av den typen som til og med synes melk fra kua er skikkelig ufint.

Da må det være verre med egg - med tanke på hvor _det_ har vært! ;-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da må det være verre med egg - med tanke på hvor _det_ har vært! ;-))

Men egg kommer med forpakning. Det gjør ikke melka.

Skrevet

Men egg kommer med forpakning. Det gjør ikke melka.

Men "innpakningen" skjer ganske sent...(.)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men "innpakningen" skjer ganske sent...(.)

Samme det. Egg er godt. Melk er ikke godt. Liker ikke ting som kommer ut av jur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...