Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme det. Egg er godt. Melk er ikke godt. Liker ikke ting som kommer ut av jur.

*S* Som man sier til unger: Det er OK å si at man ikke liker det når man har smakt på! ;-)

(Og så får vi håpe at du ikke refererer til din kjæres fordeler som "jur"!)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Prozak

8

• Inne

7

• ariadne

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

*S* Som man sier til unger: Det er OK å si at man ikke liker det når man har smakt på! ;-)

(Og så får vi håpe at du ikke refererer til din kjæres fordeler som "jur"!)

Nei, nå snakker vi om kyr. De har jur. Kvinner har bryster. Men heller ikke en kvinnes brystmelk tiltaler meg veldig. Det må jeg ærlig innrømme. :)

Skrevet

La far smake på melken når dere elsker. Kanskje han blir litt i "farta" da ;) - Merkelig hva som skjer med en når man har sex. Da slippes liksom noen hemninger.

Skrevet

Mener han smakte, ja.

Svigermor drakk et kvart glass engang, samlet opp i sånne aventkopper. Hun likte den :-)

Smakte du selv? Det gjorde ikke jeg - det får være grenser for gjenvinning.

Skrevet

Mener han smakte, ja.

Svigermor drakk et kvart glass engang, samlet opp i sånne aventkopper. Hun likte den :-)

He he, de grensene hadde ikke jeg! :-)

Jeg måtte jo smake på hva som jeg ga min lille baby! *S*

Skrevet

Mener han smakte, ja.

Hvis svigemoren din drakk et kvart glass av DIN brystmelk, så synes jeg det er (MYE) lengre over grensen enn om du tok "en smak" sjøl!!!

:-o

Skrevet

He he, de grensene hadde ikke jeg! :-)

Jeg måtte jo smake på hva som jeg ga min lille baby! *S*

Så lenger nede at du hadde smakt melka til en venninne også :-)

Jeg var egentlig fornøyd med en jentungen likte den, trengte ikke videre bevis for at den var god.

Skrevet

Nei, han smakte ikke på morsmelken. Ikke jeg heller!

Skrevet

Hvis svigemoren din drakk et kvart glass av DIN brystmelk, så synes jeg det er (MYE) lengre over grensen enn om du tok "en smak" sjøl!!!

:-o

Jeg ble ikka akkurat så lite overrasket selv...

Mener de oppsamlingkoppene tar rundt 30 ml fulle, og den var _full_.

Skrevet

Vet om ei spm tok det fronse overskuddet fra fryseren etter at ammetiden var omme - hun stekte vafler av det og hadde med på jobben......*URK*

*Kvalm*

Uuuuugh....

Skrevet

Jeg ble ikka akkurat så lite overrasket selv...

Mener de oppsamlingkoppene tar rundt 30 ml fulle, og den var _full_.

Wow...

*målløs*

...og det tror jeg så gjerne at du ble og ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...