Gjest KariKruskakli Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Morsmelk er for babyer! Jeg synes selvfølgelig ikke det er ekkelt å se en mor som ammer barnet sitt, men at voksne mennesker drikker morsmelk-DET synes jeg er kjempeekkelt!! Og hvis noen hadde servert meg morsmelk- noe de hadde hatt i kroppen sin, æsjogfysj!Men jeg synes egentlig det er litt rart selv at jeg vemmes sånn...kan bare ikke for det:( Men er det bedre med melk som kommer fra kua da? 0 Siter
Sofline Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Morsmelkerstatning smaker i hvert fall ikke godt (smakte på søstra mi sin). 0 Siter
lurulf Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 JA! Morsmelk er for babyer, men det er jo ikke vemmelig for det om?? Ville ikke drukket en venninnes melk, men det er noe annet med din egen partner. Du syns jo ikke hun/han er ekkel?? Jeg synes ikke at jeg er ekkel, men det fristet aldri meg å smake på min egen morsmelk... Hadde mannen min bedt om å få smake, hadde jeg også sagt nei! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg tror du har gjort unna den verste delen. Ja jeg dristet meg til å lese videre å det gikk ganske bra.hehe. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Men er det bedre med melk som kommer fra kua da? Du sier noe.Jeg kunne ALDRI drukket melk som kom direkte fra kua, for å si det sånn. Når den er pasteurisert, iskald og innlosjert i en kartong går det greit:o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Du sier noe.Jeg kunne ALDRI drukket melk som kom direkte fra kua, for å si det sånn. Når den er pasteurisert, iskald og innlosjert i en kartong går det greit:o) Tante og onkelen min bor på gård, så da jeg var lita fikk jeg servert melk rett fra kua. Men jeg skal innrømme at jeg grein på nesen. 0 Siter
tjisis Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 *ha ha* Det er jo en _viss_ forskjell på å smake på noe fordi man er nysgjerrig og at dette blir en "vare" som går på bekostning av babyer!! Jada. Det har jeg heller ikke påstått at det ikke er! Mitt innlegg var ment som en, mer eller mindre, naturlig forklaring til hvorfor så mange har motforestillinger mot, til og med, bare det å smake. Hvis du leste innlegget mitt over vil du se at det har vært smakt av både far og bror her i gården. Den eneste som ikke har smakt, er jeg selv! Ikke en gang i vanvare... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.