Brelejenten Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Snart kommer min elskede mann hjem fra jobb,og jeg vil overraske ham litt,he he.. Men hva skal jeg egentlig finne på??? Fantasiløs som jeg er.. Noen gode ideer her,eller?? På forhånd takk!! P.S. Han kommer om en liten time,så jeg har ikke all verdens tid:) 0 Siter
Moraki Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hvis du ikke har oppvaskmaskin kan du skrive en lapp og henge den over den bulende haugen "takk for hjelpen" 0 Siter
Brelejenten Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Fant du på noe lurt? Nysgjerrig hilsen Vel... Etter alle de gode forslagene,eh nei... Men det kommer jo nye dager,ikke sant. Tenkte på kroppsmassasje m nogot attåt,men det er så stress(ja,jeg er lat):)Ang massasjen alstå Egentlig blir han vel glad bare av å ha meg her,men av og til er det jo gøy å sjokkere... Var vel egentlig det som var planen,men så var det fantasien da... Finner jeg på noe,skal du få høre,din lille nysgjerrigper:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.