Gjest alenemorer Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hva gjør mor + sønn sammen som 'sønn' ikke synes er pinlig. Bortsett fra å slappe av foran tv'n med kake eller potetgull. Eller spise pizza/middag ute? Ikke familiebesøk, men noe å finne på. 'Sønn' er sønner mellom søtten og tjue. 0 Siter
Moraki Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Kino! 'Sønn' er han ikke sønn, eller er han sønn? ;-) Dra på kino som flisa sier, dra på Megazone kanskje, mange unge herrer liker det. 0 Siter
nick Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Gir dem 500 hver og sier ha det hyggelig. Aah, sammen? Nei, det vet jeg ikke noe om. Har ikke sett foreldrene mine siden den alderen. 0 Siter
Gjest Mora2 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Kan du ikke spørre hva de har lyst til? 0 Siter
Inne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det der er vanskelig...du må nok innse at de helst vil være med egne venner eller gjøre egne ting, med mindre du er veldig opptatt av data eller playstation.. Men av ting jeg kan komme på må det være shopping, der du spanderer...hehe 0 Siter
Velouria Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Spør han hva han har lyst til. Kanskje dere kan begynne på klatrekurs sammen, hoppe i strikk, lære et nytt språk, lese den samme boka og diskutere den etterpå, teater, konsert, fotball/basket/hockeykamp, stå ski/snowboard... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Her i huset inviteres mamma ofte med på pizza på byens kuleste pizza-plass. Forutsatt at mamma betaler... Men han er et hakk under, bare 16 år. I sommer (15 år) var det også gøy å dra med mamma på tusenfryd, for det var mamma som hadde pengeboka... 0 Siter
Gjest Har også sønner Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Skjønner hva du mener. Nå er mine sønner noe yngre enn dine. Eldste er 13 år, men jeg ser allerede at endel ting synes han er flaut å gjøre sammen med meg. Da er det tydeligvis mye greiere sammen med faren. Sukk... Men det er tross alt lettere hvis det ikke bare er han og jeg. Har han med en kamerat, kan det godtas. Håper du får noen innspill som jeg kan ta til meg, for jeg kommer til å få det samme "problemet" som deg. 0 Siter
Gjest alenemorer Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Skjønner hva du mener. Nå er mine sønner noe yngre enn dine. Eldste er 13 år, men jeg ser allerede at endel ting synes han er flaut å gjøre sammen med meg. Da er det tydeligvis mye greiere sammen med faren. Sukk... Men det er tross alt lettere hvis det ikke bare er han og jeg. Har han med en kamerat, kan det godtas. Håper du får noen innspill som jeg kan ta til meg, for jeg kommer til å få det samme "problemet" som deg. Har slept mye rundt på vennene, det har vært kjempelurt. Men litt dyrt å ta dem med i ferier ..sukk! Men en 20-åring som har flyttet... Jeg kjenner ikke vennene hans lenger. Ikke enkelt! Han er mer økonomisk uavhengig også, selv om alt som er 'gratis' kan være populært. Men veldig forskjellige interesser, jeg er ingen racer på snowboard akkurat. *Hehe* "Håper du får noen innspill som jeg kan ta til meg, for jeg kommer til å få det samme "problemet" som deg. " ...Det virker som det ikke kommer mer. Er du også alenemor? 0 Siter
fresja Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Spill et spennende spill sammen. Gå tur i skogen! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 megazone! Eller kjøper luftgevær, kuler og blinker og så blir det konkurranse!!! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 megazone! Eller kjøper luftgevær, kuler og blinker og så blir det konkurranse!!! Tihi, husk at ho mor også skal overleve, da 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hehe - nei, jeg tror mesteparten er pinlig for sønner i den alderen. 0 Siter
Gjest Har også sønner Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Har slept mye rundt på vennene, det har vært kjempelurt. Men litt dyrt å ta dem med i ferier ..sukk! Men en 20-åring som har flyttet... Jeg kjenner ikke vennene hans lenger. Ikke enkelt! Han er mer økonomisk uavhengig også, selv om alt som er 'gratis' kan være populært. Men veldig forskjellige interesser, jeg er ingen racer på snowboard akkurat. *Hehe* "Håper du får noen innspill som jeg kan ta til meg, for jeg kommer til å få det samme "problemet" som deg. " ...Det virker som det ikke kommer mer. Er du også alenemor? Nei, jeg er ikke alenemor. Men hvis du har flere sønner, kan ikke alle gutta dine være med. Ikke bare mor og en sønn. Det er det mest pinlige, tror jeg,-bare "mamma og gutten hennes". Min mann var til og med på telttur med sin mor og bestemor da han var 16 år. Det er lettere om det er tre, nesten uansett hvem det er. Håper du finner på noe som slår an. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.