Inne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har alltid handlet mine jeans hos Levi's eller JC...likte veldig godt Crockers for noen år tilbake men de sluttet å produsere mine favoritter. Har de siste årene gått mye i Onlyjeans, men føler de ofte blir slaskete fort...noen tips?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg kjøper mine jeans på JC jeg også. Foretrekker Levis og Diesel. Men jeg vil tro det er relativt personavhengig hvem som kler hva. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Replay, Fornarina, For all mankind, Nudie, lindberg, diesel, vero moda synes jeg er fine jeans. Ellers kjøper jeg noen ganger en en helt enkel olabukse, fra f.eks Hennes og gjør litt stash med den. Da får du en helt unik bukse og masse komplimeneter (hvis du gjør det fint da) 0 Siter
Moraki Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg kjøper mine jeans på JC jeg også. Foretrekker Levis og Diesel. Men jeg vil tro det er relativt personavhengig hvem som kler hva. Jeg også har gjort det. Sydd på rare knapper og laget små hull her og der og revet litt og helt på glitter blant annet. "Åååå hvor har du kjøpt den??" :-) Trives best i pysj da.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg også har gjort det. Sydd på rare knapper og laget små hull her og der og revet litt og helt på glitter blant annet. "Åååå hvor har du kjøpt den??" :-) Trives best i pysj da.. jeg ser du skrev den til sdd, men jeg regner likevel med at den var til meg jeg da Ja har gjort ganske mye av det samme som deg, pleier å lage buksene mine litt ekstra slitt her og der, og sy på knapper har jeg også gjort. Det som er moro er at ingen andre har lik 0 Siter
Inne Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Jeg også har gjort det. Sydd på rare knapper og laget små hull her og der og revet litt og helt på glitter blant annet. "Åååå hvor har du kjøpt den??" :-) Trives best i pysj da.. Greit nok å fikse litt på, men buksa må jo være fin og passe godt i utgangspunktet..syns det er horibelt å betale en tusing for ei bukse du skal klippe hull i...holder det ikke med en femhundrelapp da?? Håpet å kunne bli fornøyd og allikevel ha råd til en genser og to.. 0 Siter
Moraki Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Greit nok å fikse litt på, men buksa må jo være fin og passe godt i utgangspunktet..syns det er horibelt å betale en tusing for ei bukse du skal klippe hull i...holder det ikke med en femhundrelapp da?? Håpet å kunne bli fornøyd og allikevel ha råd til en genser og to.. Kjøper vanlige jeans på H&M til to hundre eller mindre. Funker fint det. 0 Siter
Inne Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Kjøper vanlige jeans på H&M til to hundre eller mindre. Funker fint det. Jeg har ganske lange bein...det er vanligvis det som er problemet..bruker 34 eller helst 36...hvilke modeller kjøper du? Jeg liker dem "normale" (ikke over navlen men likevel ikke slik at hele rævsprekken viser) i livet og vide eller mer vide enn smale i beina..noen favoritter? 0 Siter
Gjest Buksa!! Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg også har gjort det. Sydd på rare knapper og laget små hull her og der og revet litt og helt på glitter blant annet. "Åååå hvor har du kjøpt den??" :-) Trives best i pysj da.. Legg inn et bilde av ei bukse til inspirasjon!!! Evt. beundring 0 Siter
Moraki Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har ganske lange bein...det er vanligvis det som er problemet..bruker 34 eller helst 36...hvilke modeller kjøper du? Jeg liker dem "normale" (ikke over navlen men likevel ikke slik at hele rævsprekken viser) i livet og vide eller mer vide enn smale i beina..noen favoritter? Merke, navn? Aner ikke.. Jeg liker at de er under navelen, og ikke såesielt vide i beina. Jeg er ikke så veldig høy, så hvis jeg bruker jeans som er vide i beina ser jeg enda mindre og bomsete ut. Jeg har faktisk ingen bilder av buksa mi :-) Synd, men sant. 0 Siter
villee Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 De fleste kjøper jeans som er passe når man prøver dem, men vil du at den skal holde seg ettersittende (som oftest jentejeans da..) og lik i fasongen bør den være TRANG når du kjøper den. Helst så trang at du så vidt får den igjen og etter et par timers bruk blir den behagelig og holder seg der vask etter vask etter vask 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.