Gjest influensa? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Søndag kveld fikk min datter (15) plutselig veldig vondt i hodet, og litt etter hadde hun også fått vondt i hele kroppen og frøs. (hun var hjemmefra i en times tid og var blitt dårlig i løpet av den tiden) I går morges hadde hun 39 i feber og lå i sengen hele dagen, vondt i kroppen og kjempevondt i hodet, orker nesten ikke røre på hodet. Fortsatt feber og vondt i hele kroppen og meget vondt i hodet. Dette er vel antagelig influensa, eller hva? 0 Siter
lilleva Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det høres umiskjennelig ut som influensa, ja. Du får ønske henne god bedring, da! 0 Siter
Line Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Høres sånn ut, ja. Leste et sted at man ble oppfordret til å kontakte lege ved slike influensasymptomer, sånn for sikkerhets skyld. God bedring til henne! 0 Siter
Gjest influensa? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det høres umiskjennelig ut som influensa, ja. Du får ønske henne god bedring, da! Tenkte nok kanskje det var det ja. Det verste for henne er ikke selve sykdommen tydeligvis, men hva hun går glipp av både på skolen og på kveldstid. Det er _ille_ nemlig. Men, men, vi får bare ta tiden til hjelp. For det kan ta sin tid etter som jeg har hørt. Tusen takk for svar 0 Siter
Gjest influensa? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Høres sånn ut, ja. Leste et sted at man ble oppfordret til å kontakte lege ved slike influensasymptomer, sånn for sikkerhets skyld. God bedring til henne! Kontakte lege med en gang? Hvorfor det? 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Høres ut som typiske influensasymptomer, ja. Men jeg ville fulgt med på den hodeverken... fulgt med på om hun blir stiv i nakken og får ultradårlig almentilstand. Da ville jeg kontaktet legen med en gang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Kontakte lege med en gang? Hvorfor det? Hvis hun blir stiv i nakken kan det jo minne om hjernehinnebetennelse f.eks. 0 Siter
Gjest influensa? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hvis hun blir stiv i nakken kan det jo minne om hjernehinnebetennelse f.eks. Ja, det er klart, det tenkte jeg ikke på. Men det har hun ikke klaget på i det hele tatt. Hun har feber, vondt i kroppen og veldig vondt i hodet. Hun sier det kjennes ut som hele hjernen flytter på seg når hun rører på hodet. Jeg skal ringe hjem å høre om hun er stiv i nakken, nå med en gang. Tusen takk 0 Siter
Gjest influensa? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Høres ut som typiske influensasymptomer, ja. Men jeg ville fulgt med på den hodeverken... fulgt med på om hun blir stiv i nakken og får ultradårlig almentilstand. Da ville jeg kontaktet legen med en gang. Ja, det skal jeg følge med på. Tusen takk for svar. 0 Siter
Line Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Kontakte lege med en gang? Hvorfor det? Ikke nødvendigvis tvert, men det ble oppfordret til å kontakte lege for å avkrefte at det var andre typer influensa enn den vanlige. Folk har jo gått mann av huse for å skaffe influensavaksine den siste tida, men jeg husker dessverre ikke detaljer. Det går jo an å ringe legekontoret og spørre, om ikke annet. Her i huset nøyer vi oss med omgangssyken, enn så lenge 0 Siter
Gjest influensa? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Ikke nødvendigvis tvert, men det ble oppfordret til å kontakte lege for å avkrefte at det var andre typer influensa enn den vanlige. Folk har jo gått mann av huse for å skaffe influensavaksine den siste tida, men jeg husker dessverre ikke detaljer. Det går jo an å ringe legekontoret og spørre, om ikke annet. Her i huset nøyer vi oss med omgangssyken, enn så lenge Ok, takk for svar. Har i allefall sjekket at hun ikke er stiv i nakken nå. Tenker jeg ringer å snakker med de på legekontoret også jeg. Dere får ha god bedring med omgangssyken. 0 Siter
Line Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Ok, takk for svar. Har i allefall sjekket at hun ikke er stiv i nakken nå. Tenker jeg ringer å snakker med de på legekontoret også jeg. Dere får ha god bedring med omgangssyken. Takk, god bedring med den syke og! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det høres ut som influensa. Jeg og guttungen hadde det før og i vinterferien. Vi hadde ikke hodepine,men vondt i ledd,høy feber,etter halv uke kom forkjølelse og hoste. Vet om noen som er vaksinert som nå ligger med influensa. Vi er sikre på at vi hadde influensa da guttungen ble tatt prøver av for han var kjempesyk og det var nummeret før innleggelse. God bedring! 0 Siter
Gjest influensa? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det høres ut som influensa. Jeg og guttungen hadde det før og i vinterferien. Vi hadde ikke hodepine,men vondt i ledd,høy feber,etter halv uke kom forkjølelse og hoste. Vet om noen som er vaksinert som nå ligger med influensa. Vi er sikre på at vi hadde influensa da guttungen ble tatt prøver av for han var kjempesyk og det var nummeret før innleggelse. God bedring! Tusen takk for det Jeg har lest her på DOL at dere var hardt angrepet. Ille når det står på. Håper hun blir kvitt det før påskeferien, og at ingen av oss andre blir smittet. Vi gleder oss til å reise på hytta i påsken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.