Gjest Young Yellow Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Noen som har erfaring med å bleke tennene sine her? Skulle så gjerne hatt hvitere tenner, og nå er det jo så populært å gjøre det selv. Men jeg er litt skeptisk, kan tennene bli "skjollete", ujevnt farvet og flekkete? Har hvite fyllinger på framtennene, og er redd disse ikke vil bli jevnt farvet. Noen som har prøvd? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 "Har hvite fyllinger på framtennene, og er redd disse ikke vil bli jevnt farvet." Er du gammel - ja jeg bare spør altså, siden du har fyllinger i framtennene? Er det ikke best å la en tannlege vurdere dette kanskje. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har ikke gjort det selv, så jeg har ikke så mye peil. Men jeg tror det er smartere å gjøre det hos en tannlege enn å bruke noe du har kjøpt på postordre, for å si det sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.