Gå til innhold

Michael Jacson igjen.

Gjest jeg tror fortsatt på MJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, selvsagt kan dere spekulere så mye dere ønsker for min del, men det jeg reagerer på er at noen tror bastant på det ene eller det andre.

I så fall er det jo best å tro at han er uskyldig. Innocent until proven guilty!

For øvrig synes jeg han ser ut til å kunne slokne når som helst. Han ser ut som en pappfigur.

Skrevet

I så fall er det jo best å tro at han er uskyldig. Innocent until proven guilty!

For øvrig synes jeg han ser ut til å kunne slokne når som helst. Han ser ut som en pappfigur.

Enig i at det er best å tro på at han er uskyldig, men da skal man tro og håpe og ikke gå bastant ut, som enkelte knetuter gjør.

Ja han ser jaggu ut som en pappfigur, det var et godt utrykk, hehe.

Skrevet

Det jeg ikke forstår i denne og lignende saker, er at dere tar stilliing til om han er skyldig eller ikke. Hvordan i all verden kan dere det da? Dere kjenner han ikke og heller ikke saken. Hva som skjer innenfor de 4 vegger (han har kanskje flere), er helt umulig å si for oss andre. Vi vet jo fanden meg ikke hva naboen gjør bak gardinene en gang.

"saker, er at dere tar stilliing til om han er skyldig eller ikke. Hvordan i all verden kan dere det da?"

Det gjelder da enhver sak man ikke er innvolvert i selv. Likevel må man jo kunne gjøre seg opp tanker om det.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...