Babette Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hehe, selvsagt kan dere spekulere så mye dere ønsker for min del, men det jeg reagerer på er at noen tror bastant på det ene eller det andre. I så fall er det jo best å tro at han er uskyldig. Innocent until proven guilty! For øvrig synes jeg han ser ut til å kunne slokne når som helst. Han ser ut som en pappfigur. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 I så fall er det jo best å tro at han er uskyldig. Innocent until proven guilty! For øvrig synes jeg han ser ut til å kunne slokne når som helst. Han ser ut som en pappfigur. Enig i at det er best å tro på at han er uskyldig, men da skal man tro og håpe og ikke gå bastant ut, som enkelte knetuter gjør. Ja han ser jaggu ut som en pappfigur, det var et godt utrykk, hehe. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det jeg ikke forstår i denne og lignende saker, er at dere tar stilliing til om han er skyldig eller ikke. Hvordan i all verden kan dere det da? Dere kjenner han ikke og heller ikke saken. Hva som skjer innenfor de 4 vegger (han har kanskje flere), er helt umulig å si for oss andre. Vi vet jo fanden meg ikke hva naboen gjør bak gardinene en gang. "saker, er at dere tar stilliing til om han er skyldig eller ikke. Hvordan i all verden kan dere det da?" Det gjelder da enhver sak man ikke er innvolvert i selv. Likevel må man jo kunne gjøre seg opp tanker om det. "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.