Gå til innhold

Separert, når kan en ha ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest tantebarnet
Skrevet

Tanta mi er separert fra mannen sin og har fått seg en ny kjæreste. Er det ok at de er kjærester offentlig?

Gjest ingen regler på det vel
Skrevet

Selvfølgelig er det det.

Mange separerer seg jo nettopp pga at det er en annen i bildet, og de fortsetter jo som kjærester de.

Har aldri hørt om at noen skal være aleine en viss lengde før de kan finne seg noen ny.

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Ok for meg, i alle fall :-)

skorpionfisken
Skrevet

Hvorfor i verden skulle ikke det være ok?

Når de er separert så er det slutt. Det er bare det offentlige som gjør at du må vente ett år på skilsmissen.

Skrevet

...man kan ikke være kjæreste med den man går fra -det er en regel man må skrive under på etter et år.:-)

Jeg måtte skrive under på at jeg ikke hadde bodd sammen med barnas MOR....

Skrevet

...man kan ikke være kjæreste med den man går fra -det er en regel man må skrive under på etter et år.:-)

Jeg måtte skrive under på at jeg ikke hadde bodd sammen med barnas MOR....

*flire*

Skrevet

*flire*

De skjemaene var gamle...Jeg skulel betale bidrag.

KVINNEKAMP! hehe, jeg kjefta og smalt på Trygdekontoret - hihi

Skrevet

De skjemaene var gamle...Jeg skulel betale bidrag.

KVINNEKAMP! hehe, jeg kjefta og smalt på Trygdekontoret - hihi

Jeg skjønte at det var noe sånt.

For alt jeg vet opererer Ligningskontoret fortsatt med et system der gifte kvinner er klassifisert under sin Mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...