Gjest tantebarnet Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Tanta mi er separert fra mannen sin og har fått seg en ny kjæreste. Er det ok at de er kjærester offentlig? 0 Siter
Gjest ingen regler på det vel Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Selvfølgelig er det det. Mange separerer seg jo nettopp pga at det er en annen i bildet, og de fortsetter jo som kjærester de. Har aldri hørt om at noen skal være aleine en viss lengde før de kan finne seg noen ny. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Ok for meg, i alle fall :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hvorfor i verden skulle ikke det være ok? Når de er separert så er det slutt. Det er bare det offentlige som gjør at du må vente ett år på skilsmissen. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 ...man kan ikke være kjæreste med den man går fra -det er en regel man må skrive under på etter et år.:-) Jeg måtte skrive under på at jeg ikke hadde bodd sammen med barnas MOR.... 0 Siter
favn Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 ...man kan ikke være kjæreste med den man går fra -det er en regel man må skrive under på etter et år.:-) Jeg måtte skrive under på at jeg ikke hadde bodd sammen med barnas MOR.... *flire* 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 *flire* De skjemaene var gamle...Jeg skulel betale bidrag. KVINNEKAMP! hehe, jeg kjefta og smalt på Trygdekontoret - hihi 0 Siter
favn Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 De skjemaene var gamle...Jeg skulel betale bidrag. KVINNEKAMP! hehe, jeg kjefta og smalt på Trygdekontoret - hihi Jeg skjønte at det var noe sånt. For alt jeg vet opererer Ligningskontoret fortsatt med et system der gifte kvinner er klassifisert under sin Mann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.