Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Reiser til Kairo om noen dager. Bruker Thyroxin-Natrium, men regner med at det ikke byr på problemer å ha med.Men tenkte å ta med et par innsovningstabletter, kan det skape problemer??På forhånd takk for svar!Todde

Fortsetter under...

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan type tabletter det er du snakker om, men kan ikke tenke meg at det blir noe problem.

Jeg er migrene pasient og har alltid veska og kofferten full av diverse piller, og har aldri fått noen spørsmål om de en gang.

Jeg bruker også Imigran i sprøyteform, så jeg har alltid med meg disse sprøytene. Og har ikke en gang blitt stoppet og spurt om de, og jeg har reist ganske mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...