Gå til innhold

Jeg får ikke sove...tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sovner ikke før klokka 04 om morgenen omtrent, og våkner derfor ikke før 12 på dagen. Jeg MÅ få sovnet ved 22-23 tiden i dagene fremover, siden jeg må stå opp tidlig. Vær så snill, noen som hart tips?

Jeg har prøvd Lanes Quiet Life men det funker i allefall ikke. Ikke varm melk med honning heller. Hva kan jeg kjøpe?

Jeg vil ikke ta sterke sovetabletter, for jeg må være konsentrert dagen etter.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sikkert ikke et råd du liker, men jeg tror du bare må presse deg opp litt tidligere om morgenen, for å komme på rett kjøl igjen.

skorpionfisken
Skrevet

Stå opp klokka seks på morran du etpar dager.

Så skal du se at du sovner lenge før klokken 04 etter noen dager.

Skrevet

Men sover du til kl 12 om dagen, så er det da ikke noe rart at du ikke får sove igjen om kvelden. Det er jo rimelig logisk etter min mening. Du må pelle deg opp før i et par dager.

Skrevet

Men sover du til kl 12 om dagen, så er det da ikke noe rart at du ikke får sove igjen om kvelden. Det er jo rimelig logisk etter min mening. Du må pelle deg opp før i et par dager.

Ja det var liksom poenget da!! Jeg VELGER ikke å sove til kl 12!! Jeg har hatt så mye i hodet at jeg ikke får sove før 04 om natta, og jeg våkner ikke til alarmklokka mi på grunn av det, fordi jeg er helt utslitt.

&¤%¤&¤%¤& !!!!

Skrevet

Sikkert ikke et råd du liker, men jeg tror du bare må presse deg opp litt tidligere om morgenen, for å komme på rett kjøl igjen.

Kanskje jeg må ha tre alarmklokker, kanskje jeg våkner da. Har heldigvis hatt fri en periode nå, så det har ikke gått utover jobben. Men jeg har planer de neste dagene fremover så jeg kan ikke holde på sånn.

Gjest Shira12
Skrevet

Har du prøvd Valerina Natt? Vet noen finner dette beroligendes.

God natt te?

Det har jeg brukt i perioder, jeg sliter litt med det samme problemet som deg.

Skrevet

Ja det var liksom poenget da!! Jeg VELGER ikke å sove til kl 12!! Jeg har hatt så mye i hodet at jeg ikke får sove før 04 om natta, og jeg våkner ikke til alarmklokka mi på grunn av det, fordi jeg er helt utslitt.

&¤%¤&¤%¤& !!!!

Jeg skjønner jo forsåvidt det, men uansett så ligger jo problemet i at du sover altfor lenge utover dagen. Da får du få noen med bulldoser for å komme å vekke deg, hvis ikke all verdens vekkeklokker klarer det.

Gjest Penn og papir
Skrevet

&¤%¤&¤%¤& !!!!

Hvis du har så mye i hodet når du legger deg kan du jo prøve å skrive de ned.

Skrevet

For meg er det lettere å ikke sove i det hele tatt en natt, enn å stå opp tidlig på morgenen. Da blir jeg trøtt nok til å legge meg i tilnærmet vanlig tid.

Skrevet

Om du ikke har noen som kan komme å rive deg opp tidlig om morran noen dager til det har kommet i rytme så hjelper det iallefall meg med tilskudd av melatonin et par timer før jeg vil ha kveld.

Fåes kjøpt på helsekosten på svinesund, eller legen din kan skrive det ut på registreringsfritak.

Mary Poppins
Skrevet

Har du prøvd Valerina Natt? Vet noen finner dette beroligendes.

God natt te?

Det har jeg brukt i perioder, jeg sliter litt med det samme problemet som deg.

Valerina hjelper ingenting på meg ihvertfal

ShitDiddelyDo
Skrevet

Valerina Natt funker i hvert fall ikke for meg. Har forsøkt det. Dytta innpå det pakka foreskrev, klinte til med desto mer, og merket absolutt ingenting.

Du kan be legen skrive ut Imovane. Tror ikke det regnes som sterkt. Jeg sovner i hvert fall av det, og merker ingenting dagen etter. Men jeg har lest at enkelte opplever dårlig smak i munnen dagen etterpå.

Gjest Shira12
Skrevet

Valerina hjelper ingenting på meg ihvertfal

Jeg har ikke prøvd, men noen jeg kjente brukte det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...