Moraki Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg sovner ikke før klokka 04 om morgenen omtrent, og våkner derfor ikke før 12 på dagen. Jeg MÅ få sovnet ved 22-23 tiden i dagene fremover, siden jeg må stå opp tidlig. Vær så snill, noen som hart tips? Jeg har prøvd Lanes Quiet Life men det funker i allefall ikke. Ikke varm melk med honning heller. Hva kan jeg kjøpe? Jeg vil ikke ta sterke sovetabletter, for jeg må være konsentrert dagen etter. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Sikkert ikke et råd du liker, men jeg tror du bare må presse deg opp litt tidligere om morgenen, for å komme på rett kjøl igjen. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Stå opp klokka seks på morran du etpar dager. Så skal du se at du sovner lenge før klokken 04 etter noen dager. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Men sover du til kl 12 om dagen, så er det da ikke noe rart at du ikke får sove igjen om kvelden. Det er jo rimelig logisk etter min mening. Du må pelle deg opp før i et par dager. 0 Siter
Moraki Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Men sover du til kl 12 om dagen, så er det da ikke noe rart at du ikke får sove igjen om kvelden. Det er jo rimelig logisk etter min mening. Du må pelle deg opp før i et par dager. Ja det var liksom poenget da!! Jeg VELGER ikke å sove til kl 12!! Jeg har hatt så mye i hodet at jeg ikke får sove før 04 om natta, og jeg våkner ikke til alarmklokka mi på grunn av det, fordi jeg er helt utslitt. &¤%¤&¤%¤& !!!! 0 Siter
Moraki Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Sikkert ikke et råd du liker, men jeg tror du bare må presse deg opp litt tidligere om morgenen, for å komme på rett kjøl igjen. Kanskje jeg må ha tre alarmklokker, kanskje jeg våkner da. Har heldigvis hatt fri en periode nå, så det har ikke gått utover jobben. Men jeg har planer de neste dagene fremover så jeg kan ikke holde på sånn. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Har du prøvd Valerina Natt? Vet noen finner dette beroligendes. God natt te? Det har jeg brukt i perioder, jeg sliter litt med det samme problemet som deg. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Ja det var liksom poenget da!! Jeg VELGER ikke å sove til kl 12!! Jeg har hatt så mye i hodet at jeg ikke får sove før 04 om natta, og jeg våkner ikke til alarmklokka mi på grunn av det, fordi jeg er helt utslitt. &¤%¤&¤%¤& !!!! Jeg skjønner jo forsåvidt det, men uansett så ligger jo problemet i at du sover altfor lenge utover dagen. Da får du få noen med bulldoser for å komme å vekke deg, hvis ikke all verdens vekkeklokker klarer det. 0 Siter
Gjest Penn og papir Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Ja det var liksom poenget da!! Jeg VELGER ikke å sove til kl 12!! Jeg har hatt så mye i hodet at jeg ikke får sove før 04 om natta, og jeg våkner ikke til alarmklokka mi på grunn av det, fordi jeg er helt utslitt. &¤%¤&¤%¤& !!!! Hvis du har så mye i hodet når du legger deg kan du jo prøve å skrive de ned. 0 Siter
ariadne Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 For meg er det lettere å ikke sove i det hele tatt en natt, enn å stå opp tidlig på morgenen. Da blir jeg trøtt nok til å legge meg i tilnærmet vanlig tid. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Om du ikke har noen som kan komme å rive deg opp tidlig om morran noen dager til det har kommet i rytme så hjelper det iallefall meg med tilskudd av melatonin et par timer før jeg vil ha kveld. Fåes kjøpt på helsekosten på svinesund, eller legen din kan skrive det ut på registreringsfritak. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Har du prøvd Valerina Natt? Vet noen finner dette beroligendes. God natt te? Det har jeg brukt i perioder, jeg sliter litt med det samme problemet som deg. Valerina hjelper ingenting på meg ihvertfal 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Valerina Natt funker i hvert fall ikke for meg. Har forsøkt det. Dytta innpå det pakka foreskrev, klinte til med desto mer, og merket absolutt ingenting. Du kan be legen skrive ut Imovane. Tror ikke det regnes som sterkt. Jeg sovner i hvert fall av det, og merker ingenting dagen etter. Men jeg har lest at enkelte opplever dårlig smak i munnen dagen etterpå. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Valerina hjelper ingenting på meg ihvertfal Jeg har ikke prøvd, men noen jeg kjente brukte det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.