Gjest ny bil Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Har nettopp kjøpt meg ny bil. ,men den er skikkelig innrøykt-- Det plager meg som er ikke-røyker. Noen som har tips til hva som fjerner denne lukten? Har renset setene, og det hjalp noe, men fortsatt lukter det litt surt.... 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Slet med det samme for noen år siden, og endte med å selge bilen. Kjøper aldri mer en bil som det har vært røykt i. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Slet med det samme for noen år siden, og endte med å selge bilen. Kjøper aldri mer en bil som det har vært røykt i. samme her! 0 Siter
psst Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Prøv å drysse bakerpulver i setene, la det virke natten over og støvsug det opp. Har hørt at vogntog sjåfører som kjører fisk sørover og skal ha med seg grønnsaker nordover, drysser bakerpulver i lasterommet for å ta bort fiskelukten. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Tror Simen Malerbakken har en sånn Ozon-rense-greie. Det skal visst gjøre susen. Hvis du bor på østlandet kan du kontakte: http://www.stjerneservice.no/ du finner Simen der. 0 Siter
Gjest je røyker itte Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Merket du ikke røyklukta da du prøvekjørte den? Jeg er ikke røyker og hadde aldri kjøpt en innrøkt bil i utgangspunktet.... Men, til det du spurte om kontakt verksted forråd... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.