Gjest snartvårtur? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Fikk selvfølgelig mens nå, etter å ha kjøpt inn nye tester. Jeg får håpe de viser pos. neste måned. For det kan ikke være en "festelødning"? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har hatt festeblødning i alle mine 3 svangerskap. Men det har vært kortvarige og svært små blødninger. Lignet ikke på noen mens i det hele tatt. 0 Siter
Niobe Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hvis blødningen er lik mensblødningene dine, så tror jeg desverre ikke det er festeblødning... 0 Siter
simane Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har hatt festeblødning i alle mine 3 svangerskap. Men det har vært kortvarige og svært små blødninger. Lignet ikke på noen mens i det hele tatt. Nå kan testene ligge og kose seg i skapet på badet (antar jeg...) og vente på å bli benyttet neste syklus. Lykke til neste gang! Krysser fingrene for deg! 0 Siter
simane Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har hatt festeblødning i alle mine 3 svangerskap. Men det har vært kortvarige og svært små blødninger. Lignet ikke på noen mens i det hele tatt. Denne skulle selvsagt til snartvårtur? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.