Gjest forstår noen meg? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg studerer sammen med bestevenninnen min og hennes kusine. Vi tre holder sammen hver dag på skolen. For ett par uker siden kjørte vi til ett populært skiområde der vi hadde det kjempegøy. Vi snakket om at dette måtte vi gjenta fortest mulig og har snakket om det fra og til siden da. Idag fant jeg ut at de to hadde dratt aleine på søndag uten å høre med meg. Jeg er ganske fornærmet for det. Idag bablet og bablet hun om hvor gøy de hadde det...skjønner hun ikke at jeg var litt overrasket? Er jeg bare hårsår eller har jeg grunn til å reagere? Nå har jeg invitert noen andre felles venner med på tur til helgen, og jeg har ikke tenkt å invitere henne med, men jeg skal fortelle om det etterpå. Men jeg lurer nå på om hun skjønner det i og med at hun ikke skjønte at jeg ble såret. Det kan høres litt barnslig ut, men jeg håper hun reagerer på det. 0 Siter
Gjest ja vi forstår og forstår og forstår og forstår Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Vi forstår at du er en liten pike. Gutter ville aldri skrevet slik møl. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hva er galt med å ta opp dine sårede følelser direkte da? Rett og slett spørre hvorfor du ikke ble bedt med - og si ifra om at dette såret deg. Den greia med at "når hun gjør det mot meg, da skal jeg jammen gjøre dette mot henne" er ikke akkurat en god måte å løse en situasjon på. Med mindre man virkelig har et intenst ønske om å starte opp en serie med intriger med medførende uvennskap og bitterhet, selvsagt... 0 Siter