Gå til innhold

Hvor i all verden får jeg kjøpt....

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje du vet hvor?
Skrevet

.

.

.

Er

.

.

.

du

.

.

.

spent

.

.

.

.

.

?

.

.

.

Lurer

.

.

.

du

.

.

.

.

.

.

hva

.

.

.

det

.

.

.

er

.

.

.

jeg

.

.

.

ønsker

.

.

.

å

.

.

.

.

.

.

kjøpt

.

.

.

?

Det

.

.

.

jeg

.

.

.

leter

.

.

.

etter

.

.

.

er

.

.

.

faktisk

.

.

.

rett

.

.

.

og

.

.

.

slett

.

.

.

plastovertrekk til madrasser (helst med strikk i hjørnene), sånne til å beskytte sengen med... Helst i dobbeltseng-størrelse også. Datteren vår væter seg iblant om natten - også når hun ligger i vår seng, så for en periode tenkte vi at slike madrasstrekk kunne være nyttig.

....He he, mer spennende var det ikke!

Fortsetter under...

Skrevet

Eg veit ikkje sikkert, har lurt på det same. (Gemalen skaffa eitt frå jobben da Knerten hadde omgangssjuke...- han jobbar i sjukepleien.) Har du prøvd å spørje på apoteket/bandasjist?

hare1365380455
Skrevet

Apoteket? Eller kanskje på spar kjøp? På apoteket/helsebutikker kan man også få kjøpt "kladder" som man kan legge i senga (kastes når det er nødvendig). Hele plasttrekk kan bli klamme, men beskytter jo madrassen godt.

Skrevet

Eg veit ikkje sikkert, har lurt på det same. (Gemalen skaffa eitt frå jobben da Knerten hadde omgangssjuke...- han jobbar i sjukepleien.) Har du prøvd å spørje på apoteket/bandasjist?

Europris har.

Skrevet

Ikke akkurat det du leter etter, men.. Jeg bor i Danmark og her reklamerer de for noe som heter Dry Nigth Nattbukser, pyjamasbukser som holder barnet (og senga) tørt når det tisser om natta. Vet ikke om det finnes i Norge ennå...

Annonse

Gjest BareAnna
Skrevet

Apoteket (Apotek 1) har sånne blå blastlaken.

Europris har noen hvite laken (ikke plast) som er vanntette.

Er lurt å bruke sånne sengekladder (sengebleier) så slipper man å skifte alt når uhellet er ute.

Gjest kanskje du vet hvor?
Skrevet

Takk for mange bra svar og gode tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...