Gjest kanskje du vet hvor? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 . . . Er . . . du . . . spent . . . nå . . ? . . . Lurer . . . du . . . på . . . hva . . . det . . . er . . . jeg . . . ønsker . . . å . . . få . . . kjøpt . . . ? Det . . . jeg . . . leter . . . etter . . . er . . . faktisk . . . rett . . . og . . . slett . . . plastovertrekk til madrasser (helst med strikk i hjørnene), sånne til å beskytte sengen med... Helst i dobbeltseng-størrelse også. Datteren vår væter seg iblant om natten - også når hun ligger i vår seng, så for en periode tenkte vi at slike madrasstrekk kunne være nyttig. ....He he, mer spennende var det ikke! 0 Siter
Zarine Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Eg veit ikkje sikkert, har lurt på det same. (Gemalen skaffa eitt frå jobben da Knerten hadde omgangssjuke...- han jobbar i sjukepleien.) Har du prøvd å spørje på apoteket/bandasjist? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Apoteket? Eller kanskje på spar kjøp? På apoteket/helsebutikker kan man også få kjøpt "kladder" som man kan legge i senga (kastes når det er nødvendig). Hele plasttrekk kan bli klamme, men beskytter jo madrassen godt. 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Eg veit ikkje sikkert, har lurt på det same. (Gemalen skaffa eitt frå jobben da Knerten hadde omgangssjuke...- han jobbar i sjukepleien.) Har du prøvd å spørje på apoteket/bandasjist? Europris har. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Ikke akkurat det du leter etter, men.. Jeg bor i Danmark og her reklamerer de for noe som heter Dry Nigth Nattbukser, pyjamasbukser som holder barnet (og senga) tørt når det tisser om natta. Vet ikke om det finnes i Norge ennå... 0 Siter
Gjest BareAnna Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Apoteket (Apotek 1) har sånne blå blastlaken. Europris har noen hvite laken (ikke plast) som er vanntette. Er lurt å bruke sånne sengekladder (sengebleier) så slipper man å skifte alt når uhellet er ute. 0 Siter
Gjest kanskje du vet hvor? Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Takk for mange bra svar og gode tips! 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Lidl får inn også: http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o.oow.20050321.p.Strechlaken_med_inkontinensbeskyttelse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.