Gå til innhold

Noen som har lest Rødhette av Unni Lindell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to eldste søstrene er 35 og 36 år, Carol er 5 år yngre.

Altså rundt 30 år. Hun fikk sønnen sin som 17-åring, og han er nå (blir det sagt i boka) over 18 år.

Riktignok suger jeg i matte, men her er det noe som ikke stemmer..?

Synes Unni Lindell som regel har fine historier, men innimellom er det noen logiske brister.

Skrevet

Jeg har lest boka, men husker ikke om det stemte eller ikke. Pleier egentlig ikke å henge meg opp i sånne ting, så lenge historien er spennende nok. ;)

Skrevet

Suger du i matte, sier du? Pikk, eller?

Ellers sier jeg det samme som den andre frustrerte fluen under her. Det spiller ingen rolle om slikt ikke stemmer. Boka var god og spennende.

Og nå gleder jeg meg til "Kjære Agnes" av Håkan Nesser.

Skrevet

Suger du i matte, sier du? Pikk, eller?

Ellers sier jeg det samme som den andre frustrerte fluen under her. Det spiller ingen rolle om slikt ikke stemmer. Boka var god og spennende.

Og nå gleder jeg meg til "Kjære Agnes" av Håkan Nesser.

He-he, måtte vel regne med den ja..

Gjest siwidi
Skrevet

Det er feil. Carol er 35/36 år i boka, de andre er rundt 40. Hun eldste er vel 42 i boka? Det stemmer jo.

Det jeg ikke fikk til å stemme er at mordet på onkelen skjedde da morderen var 14 år. Samtidig sies det at mordet skjedde for 22 år siden. Dette skjer i begynnelsen av boka, der det også fremkommer at Carol er 36 år. Do the math. Der ligger den logiske bristen for min del.

Men boka er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...