Gjest Calóni Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 I hjelpfila står det: Obs! Hvis du merker av for Logg meg på automatisk i Windows XP, lagres påloggingsinformasjonen på datamaskinen. Merk ikke av for dette alternativet på offentlige datamaskiner eller datamaskiner du deler med andre. Hvis da, rent hypotetisk, en eller annen komplett idiot (som skal få juling når han kommer hjem fra forelesning) har vært så elskverdig å krysse av på dette, hvordan reverserer jeg det? Helst med egendefinerte smileyer etc. i god behold. 0 Siter
Hamon Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Du klikker vekk krysset for "logg"????? Og slett loggene? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Du klikker vekk krysset for "logg"????? Og slett loggene? Ehm...tror jammen du må lese innlegget mitt en gang til, gitt Ikke "Logg" men "Logg meg på". 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Beklager, jeg var full ;-) Haha Vel, jeg fant det ut på egenhånd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.