Gå til innhold

Hastighet på DC++ - Wow!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nybegynner med bredbånd
Skrevet

Lasta ned en film på 2, 5 minutter, med en gjsnittsittshastighet på 8,48 MiB/s!!!!

Jeg skjønner ikke at det går an.... har sittet i dagesvis og lasta ned til maks 120 KiB/s, så plutselig tar det helt av!

Jeg må bare si WOW - og klappe for nymotens teknologi!!!!:D

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var voksen hastighet!

Hva slags hastighet har du selv på abonnementet ditt?

Selv har jeg aldri vært over 150. Men jeg storkoser meg når den ligger rundt 100 og tar ned hele album på få minutter. :)

Gjest ble skuffa da ja
Skrevet

Det gjorde jeg også plutselig, med en intens hastighet mye høyere enn den jeg er vant til med bredbånd. Begge ganger dette skjedde var filmen ubrukelig. Svart skjerm.

Gjest Nybegynner med bredbånd
Skrevet

Det var voksen hastighet!

Hva slags hastighet har du selv på abonnementet ditt?

Selv har jeg aldri vært over 150. Men jeg storkoser meg når den ligger rundt 100 og tar ned hele album på få minutter. :)

Nei..filene funka såklart ikke, så det var bare tull :(

Ellers har jeg den raskeste typen fra Telenor.

280 KiB/s er det meste jeg har vært oppe i når filene har funka etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...