Gjest Nybegynner med bredbånd Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Lasta ned en film på 2, 5 minutter, med en gjsnittsittshastighet på 8,48 MiB/s!!!! Jeg skjønner ikke at det går an.... har sittet i dagesvis og lasta ned til maks 120 KiB/s, så plutselig tar det helt av! Jeg må bare si WOW - og klappe for nymotens teknologi!!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det var voksen hastighet! Hva slags hastighet har du selv på abonnementet ditt? Selv har jeg aldri vært over 150. Men jeg storkoser meg når den ligger rundt 100 og tar ned hele album på få minutter. 0 Siter
Gjest ble skuffa da ja Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det gjorde jeg også plutselig, med en intens hastighet mye høyere enn den jeg er vant til med bredbånd. Begge ganger dette skjedde var filmen ubrukelig. Svart skjerm. 0 Siter
Gjest Nybegynner med bredbånd Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det var voksen hastighet! Hva slags hastighet har du selv på abonnementet ditt? Selv har jeg aldri vært over 150. Men jeg storkoser meg når den ligger rundt 100 og tar ned hele album på få minutter. Nei..filene funka såklart ikke, så det var bare tull Ellers har jeg den raskeste typen fra Telenor. 280 KiB/s er det meste jeg har vært oppe i når filene har funka etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.