Gjest Timari Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Dialektundersøkelse, Prøver å danne meg et bilde av hvem dere er, så det kan komme inn i Dol-boka senere jeg snakker østlandsdialekt 0 Siter
Sofline Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Nøytralt bokmål (men slår over til østfold når jeg er "hjemme") 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 *noterer* Oslosk. Oppdratt til såkalt "dannet østlandsk talemål" men snakker nå udannet, østkant Oslomål. Av fritt valg. 0 Siter
sheba Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Oslosk. Oppdratt til såkalt "dannet østlandsk talemål" men snakker nå udannet, østkant Oslomål. Av fritt valg. Sørlandsk! med "bløde" konsonanter:-) 0 Siter
sheba Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Oslosk. Oppdratt til såkalt "dannet østlandsk talemål" men snakker nå udannet, østkant Oslomål. Av fritt valg. sorry, feil person jeg svarte, men, men, hun ser det nok:-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Østlandsdialekt med guttural snerring, ispedd trønderske tabu-ord. (tilskrives Tuorette light) *skuler mistenksomt* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Sørlandsk! med "bløde" konsonanter:-) å jeg simpelthen elsker de bløde konsonantene. Har familien fra Mandal og synes det er SÅ vakkert å høre på. 0 Siter
Gjest rulle r Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Østlandsdialekt med guttural snerring, ispedd trønderske tabu-ord. (tilskrives Tuorette light) *skuler mistenksomt* Det hørtes vakkert ut, du. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det hørtes vakkert ut, du. Må leve opp til inntrykket, serru... 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Av og til trøndersk, noen ganger heftig, rått nordlandsk, og av og til fjollete bergensk. Jeg prøver å variere, så folk ikke skal gå lei av at jeg snakker så mye. Har funnet ut at de hører bedre etter når jeg skifter hele tiden. Og det er ikke tull engang!! 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Av og til trøndersk, noen ganger heftig, rått nordlandsk, og av og til fjollete bergensk. Jeg prøver å variere, så folk ikke skal gå lei av at jeg snakker så mye. Har funnet ut at de hører bedre etter når jeg skifter hele tiden. Og det er ikke tull engang!! hihi - sånn gjør jeg også - og er det riktig ille så snakker jeg SKÅNSK 0 Siter
Gjest Ikkenikkedokke Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Sunnmørsdialekt ispedd litt Romsdaling 0 Siter
sheba Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 å jeg simpelthen elsker de bløde konsonantene. Har familien fra Mandal og synes det er SÅ vakkert å høre på. takk:-) 0 Siter
sheba Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Av og til trøndersk, noen ganger heftig, rått nordlandsk, og av og til fjollete bergensk. Jeg prøver å variere, så folk ikke skal gå lei av at jeg snakker så mye. Har funnet ut at de hører bedre etter når jeg skifter hele tiden. Og det er ikke tull engang!! Klarer ikke snakke andre dialekter jeg.-) vel litt da men ikke nær på sånn de virkelig er;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.