IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Lukter svidd ja, om du lurte på det? Akkurat - det var det jeg lurte på. 0 Siter
Gjest Snusmummerikken Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Akkurat - det var det jeg lurte på. Burde ikke du som er gutt, finne på noe annet å gjøre enn å være på dol da? Sparke fotball, gå ut med vennene dine eller noe - så kanskje du får brukt ressursene dine på noe annet, enn å irritere deg over folk det lukter røyk av. Jeg er mørkhudet ja. Om det behager gutten, akter jeg fortsatt å være stolt av det. ;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Burde ikke du som er gutt, finne på noe annet å gjøre enn å være på dol da? Sparke fotball, gå ut med vennene dine eller noe - så kanskje du får brukt ressursene dine på noe annet, enn å irritere deg over folk det lukter røyk av. Jeg er mørkhudet ja. Om det behager gutten, akter jeg fortsatt å være stolt av det. ;-) "Jeg er mørkhudet ja. Om det behager gutten, akter jeg fortsatt å være stolt av det" Unnskyld, den tanken slo meg ikke. "Gutten" leker ute nesten vær dag han, jeg er jo ikke _så_ ofte her inne lenger, syns du?:-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Du behøver vel ikke å sitte sammen med røykerne, når du ikke liker dem. Ikke sikkert de liker den dårlige ånden din heller! Nei, nå trenger jeg heldigvis ikke det lenger, for nå er jo de utendørs. Men før kom jeg jo ikke unna dem hvis jeg skulle ut og ta meg en pils. Forresten tygger jeg Extra for at ikke folk skal plages av den dårlige ånden min.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.