Gå til innhold

FU: Røykeloven

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Lukter svidd ja, om du lurte på det?

Akkurat - det var det jeg lurte på.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

6

• flisa

2

• Babette

2

• Luna21365380663

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Snusmummerikken
Skrevet

Akkurat - det var det jeg lurte på.

Burde ikke du som er gutt, finne på noe annet å gjøre enn å være på dol da?

Sparke fotball, gå ut med vennene dine eller noe - så kanskje du får brukt ressursene dine på noe annet, enn å irritere deg over folk det lukter røyk av.

Jeg er mørkhudet ja. Om det behager gutten, akter jeg fortsatt å være stolt av det.

;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Burde ikke du som er gutt, finne på noe annet å gjøre enn å være på dol da?

Sparke fotball, gå ut med vennene dine eller noe - så kanskje du får brukt ressursene dine på noe annet, enn å irritere deg over folk det lukter røyk av.

Jeg er mørkhudet ja. Om det behager gutten, akter jeg fortsatt å være stolt av det.

;-)

"Jeg er mørkhudet ja. Om det behager gutten, akter jeg fortsatt å være stolt av det"

Unnskyld, den tanken slo meg ikke.

"Gutten" leker ute nesten vær dag han, jeg er jo ikke _så_ ofte her inne lenger, syns du?:-)

Skrevet

Du behøver vel ikke å sitte sammen med røykerne, når du ikke liker dem. Ikke sikkert de liker den dårlige ånden din heller!

Nei, nå trenger jeg heldigvis ikke det lenger, for nå er jo de utendørs. Men før kom jeg jo ikke unna dem hvis jeg skulle ut og ta meg en pils.

Forresten tygger jeg Extra for at ikke folk skal plages av den dårlige ånden min....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...