Gå til innhold

Trefat - hva slags olje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har noen dreide trefat, ubehandlet tre, som har blitt litt matte etter kontakt med såpe og vann. Hva skal jeg sette dem inn med for å få tilbake glansen? Må være noe som trekker inn og ikke blir et klissete lag utenpå. Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan bruke vanlig matolje, det gjorde i alle fall jeg. :-)

PS: Det trakk ganske mye inn, så bruk en rimelig olje... hehe!

Gjest har lyst på trefat
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt lyst på sånne dreide trefat en stund nå, men vet ikke hvor jeg skal få kjøpt de! Hvor fikk du tak i dine?

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt lyst på sånne dreide trefat en stund nå, men vet ikke hvor jeg skal få kjøpt de! Hvor fikk du tak i dine?

og hvor i verden bor du?

Jeg fikk trefatet i gave til 40-årsdagen. Men kanskje jeg kan foreslå noen trefat-steder for deg.

Gjest har lyst på trefat
Skrevet

og hvor i verden bor du?

Jeg fikk trefatet i gave til 40-årsdagen. Men kanskje jeg kan foreslå noen trefat-steder for deg.

Jeg bor i Trøndelag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...