bodilb Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hei. Har noen dreide trefat, ubehandlet tre, som har blitt litt matte etter kontakt med såpe og vann. Hva skal jeg sette dem inn med for å få tilbake glansen? Må være noe som trekker inn og ikke blir et klissete lag utenpå. Noen som vet? 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Du kan bruke vanlig matolje, det gjorde i alle fall jeg. :-) PS: Det trakk ganske mye inn, så bruk en rimelig olje... hehe! 0 Siter
Gjest har lyst på trefat Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hei! Jeg har hatt lyst på sånne dreide trefat en stund nå, men vet ikke hvor jeg skal få kjøpt de! Hvor fikk du tak i dine? 0 Siter
bodilb Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Hei! Jeg har hatt lyst på sånne dreide trefat en stund nå, men vet ikke hvor jeg skal få kjøpt de! Hvor fikk du tak i dine? og hvor i verden bor du? Jeg fikk trefatet i gave til 40-årsdagen. Men kanskje jeg kan foreslå noen trefat-steder for deg. 0 Siter
Gjest har lyst på trefat Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 og hvor i verden bor du? Jeg fikk trefatet i gave til 40-årsdagen. Men kanskje jeg kan foreslå noen trefat-steder for deg. Jeg bor i Trøndelag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.