Mary Poppins Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg mener ikke det burde stå noen advarsel ut over 18-årsgrensen. Jeg mener innlegget ditt hvor du sidestiller voldtekt og gullfisker var helt usedvanlig smakløst. Om du ikke evner å se dette, så er det trist og litt skremmende. Jeg forfølger ikke denne diskusjonen videre. næimen herregud da, det var ironisk, i tillegg til at han faktisk hadde et poeng. Det ville jo ikke fungert om alle filmer skulle hatt en haug med advarsler.. 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Eller hva med filmer som omhandler hobitter? OBS: Bør ikke sees av Kurt Nilsen. ? *ler høyt* 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Du mener at man burde advart mot den slags? Hva med filmer hvor noen blir drept? OBS: Bør ikke sees av pårørende til drapsofre. ? Jeg har blitte forsøkt voldtatt, og har ei venninne som har opplevd det, men jeg oppfatta da ironien i innlegget likevel. Og oppfatta det IKKE som at du likestilte voldtekt og akvariefisker.. Alt er det vel ikke å ta personlig? *iler til med støtte til deg* 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det er faktisk din skyld at den i det hele tatt ble kjøpt inn! ;-) Moulin Rouge er favioritten min! Så den sammen med søstrene mine og etterpå var jeg veldig glad for at vi hadde kommet så sent at vi ikke fikk plasser ved siden av hverandre. De ville nemlig gå underveis, mens jeg var helt solgt! Endte med å kjøpe den på dvd etter en stund, men jeg torte ikke se den før det var gått ett år, var så redd den skulle tape seg på dvd i forhold sånn jeg husket den fra kino! ) 0 Siter
Gjest ruj Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nei, da var det nok fint at hun ikke så hele filmen. Den var rå, men bra. råbra altså? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har blitte forsøkt voldtatt, og har ei venninne som har opplevd det, men jeg oppfatta da ironien i innlegget likevel. Og oppfatta det IKKE som at du likestilte voldtekt og akvariefisker.. Alt er det vel ikke å ta personlig? *iler til med støtte til deg* Hehe, jeg tror nok hun som misforsto hadde drukket litt for mye vin i går. For ærlig talt! 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hehe, jeg tror nok hun som misforsto hadde drukket litt for mye vin i går. For ærlig talt! Jeg drakk vin igår også- og den har enda ikke forsvunnet-, men jeg skjønte det likevel. Mulig jeg er mindre hårsår- jeg har jo en solid hårmanke... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg drakk vin igår også- og den har enda ikke forsvunnet-, men jeg skjønte det likevel. Mulig jeg er mindre hårsår- jeg har jo en solid hårmanke... Jeg drakk ikke vin i går, men jeg har ikke sovet i hele natt. Så hvis jeg begynner å våse (utover normalt) i dag, har jeg også en unnskyldning. 0 Siter
lilleva Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg drakk ikke vin i går, men jeg har ikke sovet i hele natt. Så hvis jeg begynner å våse (utover normalt) i dag, har jeg også en unnskyldning. Våsing er vel lov en gang i blandt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Våsing er vel lov en gang i blandt? Jau. 0 Siter
Cumbria Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg sitter igjen med et todelt inntrykk: Syk, bisarr og grufull film, men gnistrende godt laget, og temmlig overraskende slutt. Men personer som har traumer etter vold bør definitivt ikke se den. 0 Siter
Spirello Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg synes filmen var dritbra jeg.. Syk ja, men råbra. Var jo ikke akkurat voldtekt vi så i filmen da.. Tenkte mer sado jeg... men skjønner jo at det kan vekke minner for voldtektsofre.. Men jeg visste på forhånd at jeg kom til å se en syk film med voldlige sexscener... 0 Siter
Spirello Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jeg ble litt sjokkert selv jeg, enkelte av scenene var heftige, men det gikk over. Bra film! Ikke en film en glemmer med en gang lyset kommer på. Var jo bare en scene som var spesiell rå da.. Det andre er bare barnemat... ; ) jeg satt også igjen med et inntrykk etter filmen, hvor skrudd kan man bli fikk den meg til å undre... Tenkte på den nesten hele dagen etter.. genialt sammensatt! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg så den i dag. Hadde relativt høye forventinger, men ble temmelig skuffet. Alt for forutsigabr story. Probelemet ligger i et for svakt manus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.