Gå til innhold

Sopp-anvendelse av Canesten, noen spm.

Anbefalte innlegg

Gjest Liiisa
Skrevet

Har fått sopp tror jeg, klør hvertfall og utfolden er hvit. Forresten, høres dette ut som sopp....?

Forutsatt at det er sopp da..har kjøpt denne kombinasjonspakningen. Synes ikke det går helt klart frem hvor lenge man skal anvende kremen som følger med? Noen som vet dette?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg smører på til det ikke klør mer i det hele tatt. Dvs jeg har hatt sopp kun en gang, men trodd jeg har hatt det tidligere.

Luna21365380663
Skrevet

Du smører til du ikke klør mer, og litt til.. ;o) Enkelt? Tja.. kanskje litt vanskelig å skrive pakningsvedlegget, hvis noen blir kvitt soppen etter en dag, mens andre går med behandlingen en uke.. Står det ikke du skal fortsette å smøre til fjorten dager etter symptomfrihet, forresten? Jeg ville i alle fall smurt til jeg ikke klødde mer! Du kan også kjøpe noe stabiliserende for underlivet; vivag (stikkpiller for skjeden) tror jeg det heter. Det er ikke farlig, og du kan bruke det hele tiden (noe jeg ikke vil anbefale, fordi det renner ut i store mengde, så bruk truseinnlegg!) Det fikk jeg erfare under en eksamen- fysj og fy! ;p

Gjest Shira12
Skrevet

Du smører til du ikke klør mer, og litt til.. ;o) Enkelt? Tja.. kanskje litt vanskelig å skrive pakningsvedlegget, hvis noen blir kvitt soppen etter en dag, mens andre går med behandlingen en uke.. Står det ikke du skal fortsette å smøre til fjorten dager etter symptomfrihet, forresten? Jeg ville i alle fall smurt til jeg ikke klødde mer! Du kan også kjøpe noe stabiliserende for underlivet; vivag (stikkpiller for skjeden) tror jeg det heter. Det er ikke farlig, og du kan bruke det hele tiden (noe jeg ikke vil anbefale, fordi det renner ut i store mengde, så bruk truseinnlegg!) Det fikk jeg erfare under en eksamen- fysj og fy! ;p

Jeg kjøpte Vivag nå, det var kapsler med hard hinne og noen mini runde kuler inni (jøss er jeg ikke flink til og forklare ;-) ),

de rant ikke ut.

Vet ikke om de er nye på markedet eller ikke, er sånne forbyggendes.

Luna21365380663
Skrevet

Jeg kjøpte Vivag nå, det var kapsler med hard hinne og noen mini runde kuler inni (jøss er jeg ikke flink til og forklare ;-) ),

de rant ikke ut.

Vet ikke om de er nye på markedet eller ikke, er sånne forbyggendes.

Ja, de forebygger; dvs de stabiliserer tilstanden der nede, ph-en og slikt. Det var slike kapsler du beskriver jeg også brukte, og de kom ikke ut med en gang, men kanskje etter et døgn eller noe..

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, de forebygger; dvs de stabiliserer tilstanden der nede, ph-en og slikt. Det var slike kapsler du beskriver jeg også brukte, og de kom ikke ut med en gang, men kanskje etter et døgn eller noe..

Jeg merket ikke noe jeg, men det er sikkert forskjellig fra person til person.

Det viktigste er vel at vi får tatt knekken på soppen ;-)

Annonse

Gjest Liiisa
Skrevet

..jeg har masse utflod, er liksom konstant våt. Er dette typisk ved sopp? Eller kan jeg ha noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...