Gå til innhold

Kan analsex føre til skader i endetarm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Overdreven analsex gjennom et langt aktivt sexliv er nok ikke bra. Det er liksom ikke helt normalt at man benytter endetarmen til sex.

Sexlivet kan inneholde utrolig mye spennende uten analsex.

"Overdreven analsex gjennom et langt aktivt sexliv er nok ikke bra. Det er liksom ikke helt normalt at man benytter endetarmen til sex."

Hvorfor en slik halvveis selvmotsigelse? Det er mye som av noen ikke regnes som "helt normalt", men som likevel ikke kan regnes som "unormalt".

At overdrevet belasning av en muskel over tid ikke er bra er jo rimelig logisk. Og man kan også, som du sier, ha mye moro uten analsex - men det er ikke poenget her.

"..................................."

Mye analsex på "feil måte" kan nok føre til skader, ja. Det er en muskel man skal være forsiktig med, iom. at det er veldig viktig at den holdes i form. Hvis man slurver med glidekrem etc. kan man også få rifter på innsiden av tarmen.

Men hvis man bruker hodet, og kjenner etter på hva man holder på med, og ikke overdriver i forhold til sitt eget potensiale, så går Det meste fint.

"....................................."

Mye analsex på "feil måte" kan nok føre til skader, ja. Det er en muskel man skal være forsiktig med, iom. at det er veldig viktig at den holdes i form. Hvis man slurver med glidekrem etc. kan man også få rifter på innsiden av tarmen.

Men hvis man bruker hodet, og kjenner etter på hva man holder på med, og ikke overdriver i forhold til sitt eget potensiale, så går Det meste fint.

"....................................."

Mener du at man kan bruke hodet til hjelp ved Analsex? altså presse inn hodet? Ja da skjønner jeg jo at det kan gå veldig galt ;)

Annonse

Mener du at man kan bruke hodet til hjelp ved Analsex? altså presse inn hodet? Ja da skjønner jeg jo at det kan gå veldig galt ;)

Jepp, heading :-)

Jeg, jeg tenkte mer på å bruke innsiden av hodet til å tenke gjennom hva man gjør :-)

Gjest lei av Prozak

"Overdreven analsex gjennom et langt aktivt sexliv er nok ikke bra. Det er liksom ikke helt normalt at man benytter endetarmen til sex."

Hvorfor en slik halvveis selvmotsigelse? Det er mye som av noen ikke regnes som "helt normalt", men som likevel ikke kan regnes som "unormalt".

At overdrevet belasning av en muskel over tid ikke er bra er jo rimelig logisk. Og man kan også, som du sier, ha mye moro uten analsex - men det er ikke poenget her.

Herregud hvor du kverulerer.... Og jo, det er DU som gjør det!

Skriver du tull, så får du finne det i å være lei.

Og tar du deg selv så høytidelig som dette, så kan du være sikker på at jeg ikke kommer til å slutte å plage deg :-)

Herregud hvor du kverulerer.... Og jo, det er DU som gjør det!

Og tar du deg selv så høytidelig som dette, så kan du være sikker på at jeg ikke kommer til å slutte å plage deg :-)

Forøvrig tar jeg ingen seriøst som ikke underskriver med fast nick.

*lei av deg*

"...................................."

Gjest Natal

*lei av deg*

Ville bare avkrefte at det er jeg som har svart med nicket "lei av Prozak". Det høres nesten ut som du tror det, noe sikkert webmaster også kan avkrefte.

*lei av deg*

Men Prozak, nå må du komme ut og leke i frisk luft.

Du ligger jo her inne i rumpeland og vaker hele dagen. Og kvelden med.

Er det ikke hår i ræva, så er det analsex eller hengeballer.

Annonse

Jeg skal ut i frisk luft i morgen. *lover* :-)

Gjest malun

"Jeg hører hjemme i rumpeland, i rumpeland, i rumpeland, og alle de som...ehhh...kan, de hører hjemme"

*traller henrykt*

Gjest lei av Prozak

*lei av deg*

Nå er du nok ute på bærtur... Vet ikke hvem du tror jeg er, men du kjenner ikke meg i det hele tatt.

Er bare lei av at du leser andres innlegg som fanden leser bibelen... på jakt etter noe å kritisere. Og hvem gjør sånt? Jo, kverulanter.

Gjest Natal

Ville bare avkrefte at det er jeg som har svart med nicket "lei av Prozak". Det høres nesten ut som du tror det, noe sikkert webmaster også kan avkrefte.

Men i og for seg så ser jeg at "lei av Prozak" har et poeng. Du ser ut til å være alene på kveru-toppen her inne. Hvorfor syns du det er så morsomt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...